Iedereen die wil meewerken aan de organisatie van de tocht in Aalst, gelieve de naam hieronder toe te voegen.
Dit is dus voor op 7 februari zelf. We zoeken o.a. iemand (of 2) voor de kassa en om alles in de gaten te houden als een tocht weg is. Ook om o.a. eventueel de parking wat te begeleiden...
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
6. .......
Wie gaat er volgende week zaterdag mee op verkenning :
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
3. den Bart (misschien, weet niet of het lukt)
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Iedereen die wil meewerken aan de organisatie van de tocht in Aalst, gelieve de naam hieronder toe te voegen.
Dit is dus voor op 7 februari zelf. We zoeken o.a. iemand (of 2) voor de kassa en om alles in de gaten te houden als een tocht weg is. Ook om o.a. eventueel de parking wat te begeleiden...
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
6. MC Annabelle (om aan de kassa te zitten)
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
Waar ik ook nog aan gedacht heb, is het niet nodig om flyers uit te delen om zeker te zijn dat er toch redelijk wat volk aanwezig is?
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
Waar ik ook nog aan gedacht heb, is het niet nodig om flyers uit te delen om zeker te zijn dat er toch redelijk wat volk aanwezig is?
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
7. MC Anthony (onder voorbehoud, ik ben nog ni zeker)
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
Over de flyers, kan ik wel eens een mailke sturen naar den drukker hier in Haaltert. Ik zit samen met haar in den ouderraad van't school van mijn dochter, wie weet kunnen die wel voor het goede doel bijspringen!
Aangezien onze Red nu ergens hoog en (niet) droog zit in Oostenrijk, moest ik hem excuseren voor het moeilijk of weinig reageren...
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
Over de flyers, kan ik wel eens een mailke sturen naar den drukker hier in Haaltert. Ik zit samen met haar in den ouderraad van't school van mijn dochter, wie weet kunnen die wel voor het goede doel bijspringen!
Aangezien onze Red nu ergens hoog en (niet) droog zit in Oostenrijk, moest ik hem excuseren voor het moeilijk of weinig reageren...
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
om hierop in te springen: Half wolfke, halve mc'ke hé ! (hoor ons bezig, Annabelle, al aan het verdelen !vivkemobiel wrote:Allé, proficiat hé. Misschien een nieuw Wolfke voor de toekomst ???MC Annabelle wrote:Net dit topic ontdekt dankzij MacRed.
Aangezien ik in mijn toestand niet kan meerijden (in blijde verwachting), maar wel mijn steentje wil bijdragen, wil ik wel graag helpen de dag zelf. Ik woon zelf in Aalst.
Indien er dit weekend een verkenningsrit voor Aalst wordt georganiseerd, wil ik wel aan mijn man vragen om daarbij mee te helpen.
En dan nog iets: al iets geweten voor de verzekering?
- MC Staf
- Mountainbiker
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
8. Rock_n_roll_train (maakt niet uit wat ik moet doen :d, en oja zeg maar staf :d)
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
1. Timdelma
2. MaC'Red
3. Vivkemobiel
4. Klippel san
5. den Bart
8. Rock_n_roll_train (maakt niet uit wat ik moet doen :d, en oja zeg maar staf :d)
1. Timdelma
2. Vivkemobiel
Last edited by MC Staf on Mon 25 Jan 2010 22:01, edited 1 time in total.
Ga/kan jij ook van de partij zijn ?MC Anthony wrote:om hierop in te springen: Half wolfke, halve mc'ke hé ! (hoor ons bezig, Annabelle, al aan het verdelen !vivkemobiel wrote:Allé, proficiat hé. Misschien een nieuw Wolfke voor de toekomst ???MC Annabelle wrote:Net dit topic ontdekt dankzij MacRed.
Aangezien ik in mijn toestand niet kan meerijden (in blijde verwachting), maar wel mijn steentje wil bijdragen, wil ik wel graag helpen de dag zelf. Ik woon zelf in Aalst.
Indien er dit weekend een verkenningsrit voor Aalst wordt georganiseerd, wil ik wel aan mijn man vragen om daarbij mee te helpen.)
Voor de verzekering : ik ga het nog niet officieel maken maar de VWB heeft nagenoeg hun woord gegeven om de verzekering te 'sponsoren'
Nu zoeken we nog mensen die kunnen helpen om 'het woord te verspreiden'...
Er is ook een kans dat het een gewone toertocht wordt ipv een geleide tocht... dus iedereen zou kunnen vertrekken wanneer ze willen.
De tocht zal 'maar' 32 km zijn, maar het parcours ligt er momenteel LOODzwaar bij, dus zal al bij velen een opgave zijn om er heelhuids door te geraken. De route zelf is wel echt magnifique...
- MC Staf
- Mountainbiker
Yeej ben blij dat der weer leven in komt, heb een paar dagen niets gehoord, maar blijkbaar hebben die oilsjtneirs onderling toch het een en het ander geregeld. Wat zouden jullie willen dat ik doe?timdelma wrote:Ga/kan jij ook van de partij zijn ?MC Anthony wrote:om hierop in te springen: Half wolfke, halve mc'ke hé ! (hoor ons bezig, Annabelle, al aan het verdelen !vivkemobiel wrote: Allé, proficiat hé. Misschien een nieuw Wolfke voor de toekomst ???)
Voor de verzekering : ik ga het nog niet officieel maken maar de VWB heeft nagenoeg hun woord gegeven om de verzekering te 'sponsoren'![]()
![]()
Nu zoeken we nog mensen die kunnen helpen om 'het woord te verspreiden'...
Er is ook een kans dat het een gewone toertocht wordt ipv een geleide tocht... dus iedereen zou kunnen vertrekken wanneer ze willen.
De tocht zal 'maar' 32 km zijn, maar het parcours ligt er momenteel LOODzwaar bij, dus zal al bij velen een opgave zijn om er heelhuids door te geraken. De route zelf is wel echt magnifique...
groeten Staf
Zou super zijn. Vraag het alleszins al eens na...MC Anthony wrote: Over de flyers, kan ik wel eens een mailke sturen naar den drukker hier in Haaltert. Ik zit samen met haar in den ouderraad van't school van mijn dochter, wie weet kunnen die wel voor het goede doel bijspringen!
Het is hem vergevenMC Anthony wrote:Aangezien onze Red nu ergens hoog en (niet) droog zit in Oostenrijk, moest ik hem excuseren voor het moeilijk of weinig reageren...