Nog een vraagje waar kan ik de foto's terug vinden en de filmpjes, of komen die nog op de site van de brigandsbikers?
Zo 31/01/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Den Tourist
- Mountainbiker
Post by Den Tourist »
Wij hebben zondag ook de rit gereden! En hij was gewoon weg AF! Chapeau voor de organisatie! Een echte aanrader :D thuis vertrokken voor 52 en terug thuis met 65 km was mooi geweest.
Nog een vraagje waar kan ik de foto's terug vinden en de filmpjes, of komen die nog op de site van de brigandsbikers?

- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Last edited by cowboy peter on Tue 02 Feb 2010 07:46, edited 2 times in total.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
bedankt aan alle 770 deelnemers
en de goeie commentaren op fotum en na de rit.Den brigand heeft rijkelijk gevloeid .
ps vergeet onze zomertocht nie waar we iets meer spectaculairs in kunnen steken en de mannen die de laatste funstukjes misten krijgen er de herkansing.
ps vergeet onze zomertocht nie waar we iets meer spectaculairs in kunnen steken en de mannen die de laatste funstukjes misten krijgen er de herkansing.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
ja, Niki, dan heb je de supercowboy nog niet gezien (zomertocht!). Dat is nog stukken technischer !nikd wrote:Voor mij was het als alternatief voor de wegtraining en ik heb me ook goed geamuseerd. Het parcour was heel goed uitgedokterd en aangepast aan de weersomstandigheden.
Ik dacht dat ik iedere single track tussen Izegem en Ooigem wist liggen omdat ik daar in mijn voorbereiding op de hel van Kasterlee uren heb op getraind, maar bleek dat ik de mooiste van al, de cowboytrack, niet kende.
Ik zal deze volgend jaar zeker vele keren temmen.
Goed gedaan mannen!
Niki
tloperke wrote:nikd wrote:Voor mij was het als alternatief voor de wegtraining en ik heb me ook goed geamuseerd. Het parcour was heel goed uitgedokterd en aangepast aan de weersomstandigheden.
Ik dacht dat ik iedere single track tussen Izegem en Ooigem wist liggen omdat ik daar in mijn voorbereiding op de hel van Kasterlee uren heb op getraind, maar bleek dat ik de mooiste van al, de cowboytrack, niet kende.
Ik zal deze volgend jaar zeker vele keren temmen.
Goed gedaan mannen!
Niki
ja, Niki, dan heb je de supercowboy nog niet gezien (zomertocht!). Dat is nog stukken technischer !
Supercowboy zat in de 52km.
Last edited by davy on Wed 03 Feb 2010 00:09, edited 1 time in total.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
sjiek filmke en de kabouterfoto(cowboy) zag dat het goed was.
ps sjappoo die tracks op het pedaalasje,ik was den dien in de bikeparking.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
..met de Spano-vest !spiermassa wrote:sjiek filmke en de kabouterfoto(cowboy) zag dat het goed was.
@Davy, amaai de Supercowboy op de winterVTT! Da's gewaagd! Ja, aan de inschrijvingstafel missen we toch 't één en 't ander ..
Welnee totaal niet gewaagd we hebben geen onnodige risicos genomen.tloperke wrote:..met de Spano-vest !spiermassa wrote:sjiek filmke en de kabouterfoto(cowboy) zag dat het goed was.
@Davy, amaai de Supercowboy op de winterVTT! Da's gewaagd! Ja, aan de inschrijvingstafel missen we toch 't één en 't ander ..
We hadden de twee flanken van de brug al uitgepijld en eerlijk gezegd ik had mijn twijfels. maar ales bleek op de dag zelf perfect berijbaar te liggen.
Voor de supercowboy hadden we geen hoop maar tijdens toch belde Peter me dat het doenbaar ging zijn (danzij het zonnetje op de brugflank waarschijnlijk).
Ik heb toen de bordjes bijgeplaatst.
Vandaar toch supercowboy en naar verluid lag hij er perfect bij.
- Koen V
- Mountainbiker
Ik was eigenlijk een klein toerke aan het doen op de weg om mijn nieuwe blokjes van mijn schijfrem in te rijden. Totdat ik KUBA ben tegengekomen. Dan toch maar het veld ingedokendavy wrote:Volgende keer mag je gerust eens in de zaal binnenwippen.KUBA wrote:(Deels) gezien en goedgekeurd![]()
@ KoenV en Cowboy , aangename kennismaking
Het vat was al aangesloten dus kon je ook al een apres toevoegen na je tochtje.![]()
Ik heb je zien rijden op de lus ven de 30km toen ik bordjes rondreed om borden bij te plaatsen deze namiddag.
groeten terug aan KUBA, cowboy en davy