raid-vtt-olne 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik vond dat er vorig jaar (mijn eerste deelname :oops: ) veel respect was tussen alle rijders =D>
We zijn met 2 vertrokken vlak na de eerste chrono-golf en hebben zowel rijders van de eerste golf opgeraapt, als zelf plaats moeten maken voor rijders van de 2de golf.
Steeds in alle vriendelijkheid =D>
Op de meeste stukken is er trouwens mogelijkheid genoeg om plaats te maken of voorbij te rijden zonder domme dingen te doen.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Oei, ist waar ? Alles vol ? Miljaar dedju. Dan maak ik zelf wel ne numero :lol: 666.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Elah.... [-X
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Jeanke6 wrote:Net een mail gekregen van de organisatie:

Votre inscription dans la liste d'attende de la course "70KM" a bien été prise en compte!

Dès qu'une place se libérera, vous en serez averti par email et aurez alors 48h pour confirmer votre inscription.

En vous remerciant,
Le comité organisateur

En heb eergisteren ingeschreven en betaald. Als ik deze mail goed begrijp zit de race dus vol! Nog iemand zo'n bizarre mail gekregen? Op de website staat er niks van volzet...
Ik heb idd ook zo'n mail gekregen. Hoe zit dat dan voor het O2 bikers klassement? Als ik de chrono niet kan rijden, dan doe ik geen verplaatsing van 2,5u enkele rit. Ik heb betaald voor de chrono, maar als die vol zit krijg ik dan mijn geld terug? Een beetje meer duidelijkheid van de organisatie zou welkom zijn....
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

Zal wel geen probleem zijn. Zie hun site:
Les inscriptions enregistrées le jour même du raid devront se présenter avec 10€ DE CAUTION pour la puce électronique de chronométrage.
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

iemand met wat meer info?Kwestie van bande keuze's en een nederlandstalige site of link?
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

[b]Gertje[color=red]666[/color][/b] wrote:iemand met wat meer info?Kwestie van bande keuze's en een nederlandstalige site of link?
'k Hemd den indruk da uwe nummer al bezet is ... :-D
JaBae
Mountainbiker

Post by JaBae »

Heb vorig jaar gereden, geweldige Marathon.
Goed berijdbare streek.

Weet nog niet voor dit jaar. Ga dag ervoor de laatste 160 van parijs-roubaix rijden. Ook wel aanrader, is iets kompleet anders maar unieke ervaring.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

tsielio wrote:Zal wel geen probleem zijn. Zie hun site:
Les inscriptions enregistrées le jour même du raid devront se présenter avec 10€ DE CAUTION pour la puce électronique de chronométrage.
idd, als ik kijk op de deelnemerslijst (te zien op chronorace), dan starten er maar 118 voor de chrono :wink:
tp inschrijven zal wel geen probleem vormen
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ik zou graag met 2 collega's de 35 gaan rijden en zo vroeg mogelijk starten, dus om 08.30.. Is dit nu wel zo verstandig met al die chrono-rijders?! We hebben geen zin om na 10.00 uur te starten want willen de koers van begin tot einde op tv zien.
Post Reply