fijn om lezen dat ik nog echte vrienden hebJokke wrote:Ik rijd de Willy de eerst volgende keer dat ik hem tegenkom gewoon de gracht in. 't Zal hem leren.Willy D wrote: (omwille van skiverlof zit doodgaan op de zoenk-tt er voor mij dit jaar nie in, sorry Jokke)
Dus je bent gewaarschuwd als ik u zondag tegenkom, hé.
Een paar Zoenkers gaan toch voor de 60 (hoop ik toch)
Zo 31/01/2010 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- TimDC
- Mountainbiker
Ik heb wel al heel veel tochten van +60 gereden maar de eerste keer dit jaar en het zal de eerste keer zijn dat ik naar hier kom. Vorig jaar op de zoenk de 65 gedaan.wardje wrote:TimDC wrote:MTB Goodfellas Dendermonde zullenl er ook zijn. De eerste keer 60 doen dit jaar zal afzien worden vrees ik. Ik heb nog goei tanden om op te bijten zal dus wel lukken.![]()
![]()
k kom ook af voor de 60 ,
waarschijnlijk , zullen we elkaar moeten steunen de laatste 10 km ,,,, heb m al paar keer gereden de 50 , en die is al heavy ,
but , no pain no gain .....
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Kan er iemand van de organisatie iets posten,hoe vettig het er bij ligt??
Vettig dan vettiger zekerst.
Denk da ik nog gauw nen nieuwe band ga monteren voor wa meer grip
Rij nu met ne versleten rocket ron 
Vettig dan vettiger zekerst.
Denk da ik nog gauw nen nieuwe band ga monteren voor wa meer grip
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
als 't weer wa meezit komen we mss ook af voor de 60, hoe zit het met de berijdbaarheid van het parcour 
-
BelgianTriple
- Mountainbiker
Post by BelgianTriple »
Ik ben een rookie (lees: matige conditie (wel doorbijter) en te veel kilootjes) dus ik ga voor de 30 gaan denk ik. Maar van de partij ben ik wel 
Van de organisatie :
Vandaag reeds gaan afpijlen(gedeeltelijk) en 2/3 van het parcours ligt er vrij goed bij. De rest, stukken die over veldwegen lopen, zijn natuurlijk vettig. Doch, over de slechtste stukken hebben we vandaag al de beslissing genomen om ze weg te laten en om te leiden, maar wees gerust ! het doet niks af aan de zwaarte/schoonheid van het parcours. We willen gewoon het beste voor jullie
! Morgen berijden we het gehele parcours weer en zullen desnoods terug aanpassingen doorvoeren naargelang de weggesteldheid. Morgen meer nieuws !
Vandaag reeds gaan afpijlen(gedeeltelijk) en 2/3 van het parcours ligt er vrij goed bij. De rest, stukken die over veldwegen lopen, zijn natuurlijk vettig. Doch, over de slechtste stukken hebben we vandaag al de beslissing genomen om ze weg te laten en om te leiden, maar wees gerust ! het doet niks af aan de zwaarte/schoonheid van het parcours. We willen gewoon het beste voor jullie
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Das pas een updateCRAPS wrote:Van de organisatie :
Vandaag reeds gaan afpijlen(gedeeltelijk) en 2/3 van het parcours ligt er vrij goed bij. De rest, stukken die over veldwegen lopen, zijn natuurlijk vettig. Doch, over de slechtste stukken hebben we vandaag al de beslissing genomen om ze weg te laten en om te leiden, maar wees gerust ! het doet niks af aan de zwaarte/schoonheid van het parcours. We willen gewoon het beste voor jullie! Morgen berijden we het gehele parcours weer en zullen desnoods terug aanpassingen doorvoeren naargelang de weggesteldheid. Morgen meer nieuws !
Mannen tot morgen op het forum en zondag in de kantine
P.S: niet liegen over de staat van het parcours om volk te lokken hé a.u.b