Zo 29/11/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
fietsiepiets
- Mountainbiker
Post by fietsiepiets »
mooie tocht,en goede bevoorrading,was denk ik nodig voor vele van ons,kon het in alle geval apprecieren.echt mtb omstandigheden,en sportieve sfeer.kom ik terug
- phille
- Mountainbiker
geen gebagger het viel echt wel mee zenne
wel de traditionele paadjes
veel knoetbikers op de velo gezien eigenaardig toch dat ze hier niet effe wat (extra) info komen geven ?
3de lus van de 53 was gewoon dom en bracht geen meerwaarde
afspuitstand is erbarmelijk te noemen, zelfs dat woord is nog te goe
maar dan wel een fietsparking
spijtig geen soep aan de bevoorrading, maar de rest was wel in orde
ik hoorde 1000 deelnemers
iow geen weggesmeten geld, met puntjes voor verbetering, maar als je de topics van andere jaren leest, dan moogde hier schrijven wat ge wilt
diene MI lag er precies vrij goed bij en ik denk zelfs doenbaar
wel de traditionele paadjes
veel knoetbikers op de velo gezien eigenaardig toch dat ze hier niet effe wat (extra) info komen geven ?
3de lus van de 53 was gewoon dom en bracht geen meerwaarde
afspuitstand is erbarmelijk te noemen, zelfs dat woord is nog te goe
maar dan wel een fietsparking
spijtig geen soep aan de bevoorrading, maar de rest was wel in orde
ik hoorde 1000 deelnemers
iow geen weggesmeten geld, met puntjes voor verbetering, maar als je de topics van andere jaren leest, dan moogde hier schrijven wat ge wilt
diene MI lag er precies vrij goed bij en ik denk zelfs doenbaar
-
frederik76
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)
Post by frederik76 »
Der was naar 't schijnt een lus tussenuit wegens te nat ...tabias wrote:of ge hebt één van de vele splitsingen gemist?
De 50km was 50.4km bij mij dus kan goed kloppen. Spijtig wel dat er 53km aangegeven stond tijdens de splitsingen (misschien van vorig jaar).
-
frederik76
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)
Re: kilometers
Post by frederik76 »
Raar, ik heb voornl. de 26 gereden, op de lus in Nieuwrode na, waar 'k effe op de 43 zat, maar had toch 31,4 kmstoffelke wrote:heel schoon ritje ma de man die de km heeft uitgezet moet eens naar de
fietsenmaker kilomotrik laten nazien 43km willen doen en het waren er maar 33km ma ja nie alles kan perfect zijn he
vertrokken voor de 50 en uitgereden, in weer en wind al viel het allemaal nog mee. Op sommige plaatsen was het wel baggeren geblazen ma ben toch overal over, op en af geraakt zonder te moete afstappen of erbij te gaan liggen. 2x bevoorrading die in orde was maar miste toch een warme soep.
Was een leuke tocht met voor mij verschillende nieuwe stukken.
Maar dan, die afspuitstand... wa was da. Wetende dat het modder à volonté gaat zijn, waren er amper 4 tuinslangen voorzien. Ik heb gewacht omdat het echt nodig was, maar heb er dus 40 minute staan wachte en vergaan van de kou eer het mijn beurt was
, sorry maar dees kan echt nie
ma swat, mijn voormiddag was toppie en het weer viel goe mee, enkel efkes een beetje miezer gehad.
kom zeker nog terug
Was een leuke tocht met voor mij verschillende nieuwe stukken.
Maar dan, die afspuitstand... wa was da. Wetende dat het modder à volonté gaat zijn, waren er amper 4 tuinslangen voorzien. Ik heb gewacht omdat het echt nodig was, maar heb er dus 40 minute staan wachte en vergaan van de kou eer het mijn beurt was
ma swat, mijn voormiddag was toppie en het weer viel goe mee, enkel efkes een beetje miezer gehad.
kom zeker nog terug
-
Dame blanche
- Mountainbiker
Post by Dame blanche »
Dan hadden ze dat wel ergens kunnen zetten he!frederik76 wrote:Der was naar 't schijnt een lus tussenuit wegens te nat ...tabias wrote:of ge hebt één van de vele splitsingen gemist?
De 50km was 50.4km bij mij dus kan goed kloppen. Spijtig wel dat er 53km aangegeven stond tijdens de splitsingen (misschien van vorig jaar).
Ik koos voor de 43 die er 34 waren
Dat ik dat geweten ...
Leuke toch langs de bekende paden in het hagelandse paden.
2 sobere maar uitstekende bevoorrading met zelfs energie repen. Soep hoeft voor mij niet, ik kom fietsen, goed eten doe ik meestal thuis of op restaurant. En het werkt bij toch alleen maar op de darmen tijdens het fietsen.
Al bij al viel de modder nog goed mee, overal kon je nog naar behoren rijden. Op de hellingen was van modder zelfs weinig sprake.
Alleen de afspuitstand kon beter maar dat werd gecompenseerd door warme douches, wat in de winter dikwijls al een prestatie op zich is.
2 sobere maar uitstekende bevoorrading met zelfs energie repen. Soep hoeft voor mij niet, ik kom fietsen, goed eten doe ik meestal thuis of op restaurant. En het werkt bij toch alleen maar op de darmen tijdens het fietsen.
Al bij al viel de modder nog goed mee, overal kon je nog naar behoren rijden. Op de hellingen was van modder zelfs weinig sprake.
Alleen de afspuitstand kon beter maar dat werd gecompenseerd door warme douches, wat in de winter dikwijls al een prestatie op zich is.
tocht zonder al te veel moos, maar wel wat asfalt
goede bepijling, bevoorradingen, fietsparking en douches
maar erbarmelijke afspuitstand en de afstanden klopten langs geen kanten.....geef aan de inschrijving de juiste km aan..... of is da te veel moeite..?????
dat we da hier nu schrijven...wat haalt het uit.....ze(triatlonclub) lezen
het toch ni
en die 1000 man lijkt mij overdreven
goede bepijling, bevoorradingen, fietsparking en douches
maar erbarmelijke afspuitstand en de afstanden klopten langs geen kanten.....geef aan de inschrijving de juiste km aan..... of is da te veel moeite..?????
dat we da hier nu schrijven...wat haalt het uit.....ze(triatlonclub) lezen
het toch ni
en die 1000 man lijkt mij overdreven
-
jaro
- Mountainbiker
Ik zal hier waarschijnlijk een uitzondering zijn, maar ik ben dus wel content van alles.
Heb de 53 km gedaan, stond toch zo aangegeven en heb me heel goed geamuseerd.
Het zijn natuurlijk altijd dezelfde stukken die er gereden moeten worden, maar dat zal mij een zorg zijn, als we maar kunnen rijden.
In het voorbijrijden de MI is efkens bekeken en veel (gene ene) zie ik er daar toch niet oprijden zoals hij er bijlag, was tenandere afgesloten zoals verwacht
Schoon parkourke, goed aan mekaar gezet, af en toe wa modder om het plezant te maken. Daarbij 2 prima bevoorradingen en goede bepijling. Op strategische plaatsen " overzethelpmensen "
plus voor en na prima fietsbewaking.
Ons eigen en onze fiets kuisen we thuis, dus daar hou ik geen rekenig mee.
Neige tocht die ik zeker volgende keer terug kom rijden.
Jaro.
Heb de 53 km gedaan, stond toch zo aangegeven en heb me heel goed geamuseerd.
Het zijn natuurlijk altijd dezelfde stukken die er gereden moeten worden, maar dat zal mij een zorg zijn, als we maar kunnen rijden.
In het voorbijrijden de MI is efkens bekeken en veel (gene ene) zie ik er daar toch niet oprijden zoals hij er bijlag, was tenandere afgesloten zoals verwacht
Schoon parkourke, goed aan mekaar gezet, af en toe wa modder om het plezant te maken. Daarbij 2 prima bevoorradingen en goede bepijling. Op strategische plaatsen " overzethelpmensen "
Ons eigen en onze fiets kuisen we thuis, dus daar hou ik geen rekenig mee.
Neige tocht die ik zeker volgende keer terug kom rijden.
Jaro.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
dankjewelFlorianKoP wrote: Keep it up "ikke met de fiets"!
Ben vollenbak aan het twijfelen!
A) Nu gaan slapen en kiezen tussen aarschot of zottegem!
B) Nog wat pinten gaan drinken (ben net werkloos geworden tegen wil en dank in!!!) en morgennamiddag gewoon gaan lopen...
ben trouwens gaan lopen vanmorgen ...