Was de 4e toertocht die we deden maar ik was zaterdag nog in Paal de 45 gaan rijden ma da zat der toch nog in want bij iedere klim heb ik het geweten, maja zonder ergens te starten kom je nergens
Zo 15/11/2009 Dilsen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De " Dirty Bikers " willen alle 1045 deelnemers & deelneemster bedanken voor de deelname aan onze toertocht ... ook voor de positieve reactie's ( ondanks het slechte weer wat jullie hebben moeten trotseren
) , is zeer motiverend voor onze club. Graag willen we jullie terug verwelkomen in 2011 op een hopelijk droger parkoer.
De foto's zullen in de loop van de week op onze website verschijnen : http://www.dirtybikers.be
Bedankt.
De foto's zullen in de loop van de week op onze website verschijnen : http://www.dirtybikers.be
Bedankt.
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
waar is die tenue van maasland bandensaiko wrote:jij bent bedankt !
foto's staan al on-line
- saiko
- Test team
de broek heb ik aan maar de trui is te klein om over een dikke trui aan te doen.
Achtgeraf gezien was dat warm genoeg geweest maar ik dacht dat het harder ging regenen.
We zijn niet echt vroeg vertrokken hoor. Wel nergens getreuzeld en eigenlijk serieus doorgevlamt. Moet men gegevens eens bekijken maar dacht rond de 25 avg.
Achtgeraf gezien was dat warm genoeg geweest maar ik dacht dat het harder ging regenen.
We zijn niet echt vroeg vertrokken hoor. Wel nergens getreuzeld en eigenlijk serieus doorgevlamt. Moet men gegevens eens bekijken maar dacht rond de 25 avg.
- saiko
- Test team
jopBASSMAN wrote:Dat zou wel snel zijn.Het gaat toch over de tt van dilsen hé?saiko wrote: eigenlijk serieus doorgevlamt rond de 25 avg.
we hebben 2 uur 30 minuten gereden van thuis tot aan de tocht, de tocht zelf en terug naar huis.
maar aangezien we de weg hier kennen hebben we op veel stukken serieus kunnen gas geven.
Eerst vertrokken met een groepje van 4 maar daar hebben we er 2 van moeten laten gaan.