Zo 15/11/2009 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moula
Mountainbiker

Post by moula »

Guy-ant wrote:Op het einde in de sporthal iemand zien rondlopen met een schouderverband en geblesseerde knie. :( :( :(
Hopelijk niet te erg en spoedig herstel gewenst.
Er waren 2 wat ernstige ongevalletjes,1persoon met elleboogbreuk en nog
een andere persoon met vermoedelijk een elleboogbreuk,wou niet meerijden met het rode kruis,was van antwerpen en wou daar foto's laten nemen.We wensen hen van harte een spoedig herstel.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ben het volledig eens met Redbullbiker want in het mtb'en is het niet alleen de vervuiler die betaalt maar dreigen we uiteindelijk allemaal samen de klos te worden. Nu, ik moet tot mijn vreugde toegeven, dat de laatste TT's er al stukken properder bij liggen dan pakweg twee jaar geleden. In Rotselaar stoorden enkel de uit de houder gesprongen bidons, maar dat heb je niet altijd in de mot. Als ik goed heb gezien heeft er iemand zich onderweg geamuseerd met een bidonboom te creëren. Kon er wel mee door die verschillende kleuren tussen de takken, maar het mag echt geen rage worden.
De tocht zelf vond ik niet één van mijn besten maar blijft overeind bij gebrek aan ander volwaardig alternatief en bovendien op fietsafstand van mijn deur. Alleen, de organisatoren leren niet uit vorige fouten: opnieuw niet voldoende Leffe ingedaan, en opnieuw waren zelfs de gewone pintjes al niet meer te krijgen toen wij pas waren binnen gereden. Late vertrekkers ziet men hier echt niet graag komen, meetellen voor de tombola van half twaalf doen ze al zeker niet, en als dan zelfs niet meer kan gekozen worden wat men wil drinken...
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

Gisteren nog is de TT van rotselaar gedaan en ik moet zeggen we hebben ons goed geamuseert.Het ploeter gehalte viel heel goed mee.Ik moet zeggen dat er wandelaars op pad waren die respect hadden voor de bikers(en ik moet zeggen we waren niet alleen bezig.).Wel in het begin veel verhard maar het is een wederkernt pprobleem van meerdere TT waar er ook een bloso loopt.Geen toestemming om andere wegen te berijden en als er dan nog andere wegen zijn ken waarschijnlijk de helft van de bikers ze ook.Dus roeien met de riemen die we hebben is overal het geval.En vervuilers zijn er overal.!!!!Op 1 plaats is het wel opletten dat je niet in een :lol: bidonnenboom knalt !!(afdalingske tussen aarschot en gelrode veel kippen door het afremmen)!!verder 1 pijl zien hangen en verder geen andere rompslomp dus conclusie parcour was goed en als we overal een beetje geven en nemen komt het wel goed.
=D> Een goede raad aan de mede bikers zijn er niet genoeg hoogte meters ga is kijken aan de andere kant van de maas!!!
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Gertje666 wrote:Gisteren nog is de TT van rotselaar gedaan .....
Dag Gertje666,
heb jij dan GPS-track van het parcour? Indien ja, kun je me het aub doorsturen via mail.

Thx.

Knappe rappe rosse Raf,
johand
Mountainbiker

Post by johand »

die mag je mij ook doorsturen. Dank u
Post Reply