ah ge weet hetDacuba wrote:Kvindt het zonde da da net weer de knapste moet overkomen
MaC'Red
dream on zou ik zeggen, ze zit ondertussen alweer in Canada tot noste week want dan komt ze naar Offenburg voor de derde WB.Mitrix wrote:Iemand enig idee of deze schoonheid aan de start van de UCI MTB Cup in Kester zal verschijnen morgen? Help daar immers mee in de organisatie, dus zou haar wel eens in real-life willen zien!
Hmmz, jij kent haar agenda vrij goed blijkbaar :) Staat die ergens online mss? Weet je ook wanneer ze nog eens in België is?MaC'Red wrote:dream on zou ik zeggen, ze zit ondertussen alweer in Canada tot noste week want dan komt ze naar Offenburg voor de derde WB.Mitrix wrote:Iemand enig idee of deze schoonheid aan de start van de UCI MTB Cup in Kester zal verschijnen morgen? Help daar immers mee in de organisatie, dus zou haar wel eens in real-life willen zien!
MaC'Red
hehehehe, ik zal em u morgen meebrengen hare agendaMitrix wrote:Hmmz, jij kent haar agenda vrij goed blijkbaar :) Staat die ergens online mss? Weet je ook wanneer ze nog eens in België is?MaC'Red wrote:dream on zou ik zeggen, ze zit ondertussen alweer in Canada tot noste week want dan komt ze naar Offenburg voor de derde WB.Mitrix wrote:Iemand enig idee of deze schoonheid aan de start van de UCI MTB Cup in Kester zal verschijnen morgen? Help daar immers mee in de organisatie, dus zou haar wel eens in real-life willen zien!
MaC'Red
Post by zoveelstebiker »