Zo 08/11/2009 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Herminator wrote:Iemand die weet welke banden we best leggen?
Zou schwalbe Racing Ralph kunnen of toch beter Noby Nic ?
liefst banden leggen die iets beter bestand zijn om een vettiger parcours mee af te leggen , ik rij met een michelin mud en die heeftt mij nog weinig ontgoocheld :evil:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de ware wrote:
Herminator wrote:Iemand die weet welke banden we best leggen?
Zou schwalbe Racing Ralph kunnen of toch beter Noby Nic ?
liefst banden leggen die iets beter bestand zijn om een vettiger parcours mee af te leggen , ik rij met een michelin mud en die heeftt mij nog weinig ontgoocheld :evil:
maar wij zorgen er wel voor dat er steeds en overal kan gebiked worden... en zie je dan wel even af tijdens de tocht, je kan steeds bekomen op onze glandieuze aprés.... :P :drunk:
ManuF
Mountainbiker

Post by ManuF »

passeren jullie aan de plantentuin? heb daar in ieder geval al pijltjes zien hangen...
mo6
Mountainbiker

Post by mo6 »

Kga mij niet laten afschrikken door die "hel" :lol: ook al zal die er na het weer van de voorbije dagen lekker "zuigend" bijliggen #-o
Vandaag mijn winterse mud-bike uit zijn zomerslaap halen. Die heeft lang genoeg kunnen uitrusten.
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Ware, als gij dan toch onze velo's bewaakt, kunde ze dan niet beter ook meteen afkuisen en opblinken terwijl wij binnen aan de Grimburgen zitten te nippen :-D

in ieder geval, tot morgen en tot ... noste week in Roosdaal voor de WOLFKENS VTT (www.dewolfkens.be)
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Wij komen met een kleine delegatie van de Bergpallieters af naar Humbeek. Heb mij daar vorig jaar zeer goed geamuseerd en aangezien ik dit jaar in zeer goed gezelschap vertoef zal het zeker niet anders zijn...
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Raffie wrote:Ware, als gij dan toch onze velo's bewaakt, kunde ze dan niet beter ook meteen afkuisen en opblinken terwijl wij binnen aan de Grimburgen zitten te nippen :-D

in ieder geval, tot morgen en tot ... noste week in Roosdaal voor de WOLFKENS VTT (www.dewolfkens.be)
Dat was mijn taak, maar spijtig genoeg moet ik morgen werken. Volgend jaar, maar ge moet niet zo lang wachten om uwe ros af te kuisen hij zou kunnen roesten. Volgende week hoop ik op de zelfde service, hé Wolfkes :-D
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

ManuF wrote:passeren jullie aan de plantentuin? heb daar in ieder geval al pijltjes zien hangen...
Yep!

Parkoer ligt er perfect bij! Zeer goed berijdbaar!

D.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Domme wrote:Parkoer ligt er perfect bij! Zeer goed berijdbaar!
Ben benieuwd naar die parcourberijdbaarheidsperfectie, toch voor de zekerheid de mudbike klaargezet ...
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

Naar het schijnt komen de zotten van Ronse ook morgen naar de Parel van Brabant =D> =D>
Post Reply