25/10/09 zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
laat dit nu de reden zijn waarom ik voor Sprimont gekozen hebBiestie1 wrote:Op deze manier hoeft het voor mij nie meer, die toertochten![]()
Iets voor half 10 gestart, na een half uur meer stilstaan dan fietsen, had ik 6 kilometers op het tellerke.
Teruggedraaid om naar huis te rijden.
Geen plezier aan op die manier.
Eens terug op de parking (ondertussen iets na 10) zag ik dat er precies minder startten, dus toch een nieuwe poging gedaan. En het ging inderdaad wat vlotter ... tot ik opnieuw midden in de meute zat. Mijn remmen hebbe vandaag overuren geklopt. Bevoorrading overgeslagen, daar stond een file aan te schuiven erger dan hetgeen ik morgenvroeg alweer zal meemaken richting Brussel.
Het is nie meer plezantWat een verschil met eind jaren 90, toen ik begon met mtb'en...
Een tip tegen die overbevolking : haal al die apen zonder helm van het parkoers af, dan zal het al een stuk minder druk, een stuk veiliger en plezanter zijn !
-
tish
- Mountainbiker
Jaja, vroeger was alles beter...Biestie1 wrote:Op deze manier hoeft het voor mij nie meer, die toertochten![]()
Iets voor half 10 gestart, na een half uur meer stilstaan dan fietsen, had ik 6 kilometers op het tellerke.
Teruggedraaid om naar huis te rijden.
Geen plezier aan op die manier.
Het is nie meer plezantWat een verschil met eind jaren 90, toen ik begon met mtb'en...
Wij zijn rond 9 u vertrokken en hebben een paar keer file gehad, maar nooit echt lang. De stukken waar het wat drukker was gingen nog redelijk vlot vooruit. De langste file was die aan de inschrijving. Hier kon het organisatorisch wel wat beter.
Na de bevoorrading werd het al helemaal rustig op de 47 km.
Ik vond het een prachtige rit, met heel wat zalige singletracks en prachtige ritten trekken nu eenmaal heel wat volk.
-
Tsjernobyl
- Mountainbiker
Post by Tsjernobyl »
Zeer mooie tocht, van kleine-brogel uit vertrokken, ginds 47km gereden en weer terug, goed voor een 100km fietsplezier.
Het was idd druk (rond 9u45 ad tocht begonnen), maar het parcours leende zich perfect tot makkelijk inhalen, en tussen 2 meutes door was er zelfs nog ruimte zat voor eens lekker door te knallen.
Aan de bevoorrading stond idd een rij (vooral veroorzaakt door het rijstepap scheppen), maar als je daar in gaat staan terwijl je geen rijstepap wou ben je een idioot:p Ik ben rechtstreeks naar mijn lieverlingsgedeelte gegaan, een lekker soepke!!
Complimenten ad organisatie! Mooi parcours, goede bevoorrading, goed aangegeven! Bravo!
Het was idd druk (rond 9u45 ad tocht begonnen), maar het parcours leende zich perfect tot makkelijk inhalen, en tussen 2 meutes door was er zelfs nog ruimte zat voor eens lekker door te knallen.
Aan de bevoorrading stond idd een rij (vooral veroorzaakt door het rijstepap scheppen), maar als je daar in gaat staan terwijl je geen rijstepap wou ben je een idioot:p Ik ben rechtstreeks naar mijn lieverlingsgedeelte gegaan, een lekker soepke!!
Complimenten ad organisatie! Mooi parcours, goede bevoorrading, goed aangegeven! Bravo!
idem voor mij, die rijstpap gepasseerd en hop naar de cake en drank.
Was een mooie TT maar inderdaad te druk,
maar ja dat hoort erbij hé ,Garmin gaf ook bijna 50 k's aan en had en moyenneke van just 23 km/h
Degene die een belgische driekleur heeft zien passeren, that was me
Mijne vorm is nog redelijk na Roc d'azur avontuurke !!
ik vond het een mooi landschap en hier mag het de dag ervoor nog regenen allemaal geen probleem
greets Peetee
Was een mooie TT maar inderdaad te druk,
Degene die een belgische driekleur heeft zien passeren, that was me
Mijne vorm is nog redelijk na Roc d'azur avontuurke !!
ik vond het een mooi landschap en hier mag het de dag ervoor nog regenen allemaal geen probleem
greets Peetee
-
junior72
- Mountainbiker
Idem hier .miebe wrote:Hele mooie toertocht!! schitterend parcours, goede bevoorrading, uitpijling,... Die drukte neem ik er graag bijProficiat aan de organisatie
en tot volgend jaar!
En altijd leuk voor de organisatie om 1850 deelnemers te verwelkomen.
Da motiveert altijd om ons volgend jaar weer zo een supertocht aan te bieden.
Proficiat mannen
Ik heb op het laatste 2x hetzelfde bosje aangedaan maar da was omdat de fotografe de eerste keer niet klaar stond met haar toestel
- big-Mac
- Mountainbiker
Prachtige tocht maar zoals al aangehaald, heel druk.
Ik heb wel een grote bedenking, als je met zijn allen staat aan te schuiven in de file is het dan echt nodig dat er een bende onozelaars door de bosjes snel voorbij kruipt. Top punt van al is dat je door die paljassen op het volgende bergje te voet staat.
Tot volgend jaar maar wel op een ander uur
Ik heb wel een grote bedenking, als je met zijn allen staat aan te schuiven in de file is het dan echt nodig dat er een bende onozelaars door de bosjes snel voorbij kruipt. Top punt van al is dat je door die paljassen op het volgende bergje te voet staat.
- Tim FCB
- Mountainbiker
big-Mac wrote:Prachtige tocht maar zoals al aangehaald, heel druk.
hier heb je gelijk heb ik zelf ook meegemaakt
triestig vindt ik dat ze zouden dan beter op de paadjes blijven
en eventjes wachten zoals iedereen en wat meer respect voor de natuur hebben
ik vond de TT uitstekend
alles in orde niet moeten aanschuiven aan de inschrijving(8.30 vertrokken)
bepijling bevoorrading gewoon top
zeker tot volgend jaar