25/10/09 Beveren Just For Fun mtb
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ja Power uw laatste opmerkingen zijn zo zacht wil je wat goed maken tov uw bericht over het parkoers maar toch vond ik ook dat ge wel gelijk had daar ik s' morgens heb deelgenomen aan de toertocht die wel zeer goed was voor wat de streek te bieden heeft en dan zijn we ook over het parkoers van de wedstrijd gekomen en dit was pover fun of gene fun er moet toch iets inzitten
@ opzij: heb jij deelgenomen aan de wedstrijd? NEE zeker...Opzij wrote:Ja Power uw laatste opmerkingen zijn zo zacht wil je wat goed maken tov uw bericht over het parkoers maar toch vond ik ook dat ge wel gelijk had daar ik s' morgens heb deelgenomen aan de toertocht die wel zeer goed was voor wat de streek te bieden heeft en dan zijn we ook over het parkoers van de wedstrijd gekomen en dit was pover fun of gene fun er moet toch iets inzitten
ivm foto's... de fotograag moet ze ook nog op USB zetten en das ook maar newerkmens hé en dan moet die nog bij de juiste person geraken die ze hierop moet zetten. Da komt wel in orde.
reclame..Power wrote:Zaskar 72 U maakt reklame voor Hilset is het waar stopt de Luc of geeft hij zijn zaak over aan een ander ik vind het wel jammer moest hij stoppen hij verdeelde zeer goed materiaal en zijn afspraken waren altijd juist, een toffe gast.
Vuile biker " het fotootje komt so"
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
Ja Zaskar 72 heb eens gekeken op de site van Hilset en hij stopt er meer zijn zaak is over te nemen.
Wat de foto's betreft hier is geen Sportograf.de aan te pas gekomen als er een marathon gereden word in het weekend waar zowat 3000 bikers vertrekken staan de foto's maandag avond op hun site mooi gerangschikt per startnummer met 5 a 15 foto's per deelnemer maar ja dat zijn profi
Wat de foto's betreft hier is geen Sportograf.de aan te pas gekomen als er een marathon gereden word in het weekend waar zowat 3000 bikers vertrekken staan de foto's maandag avond op hun site mooi gerangschikt per startnummer met 5 a 15 foto's per deelnemer maar ja dat zijn profi
-
De Janssens
- Mountainbiker
ik keek ook op de site en kan er niks van terug vindenPower wrote:Ja Zaskar 72 heb eens gekeken op de site van Hilset en hij stopt er meer zijn zaak is over te nemen.