Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

hey iedereen!!
Ik ben van Sint-Niklaas, en om in omgeving Gent te gaan biken is wel wa ver...
Maar als ge van plan zijt naar Sint-Gillis-Waas - Klinge te komen dan wil ik gerust wel aanpikken!! :D

greets
Transalp
Mountainbiker

Re: Gent

Post by Transalp »

beethoven wrote:Graag zouden we op 20 juni starten in Kluisbergen,wie zou daar met ons ook willen biken? veel sportieviteit. Ren&Stempy, Beethoven.
Je bedoelt de TT van de VWB?
beethoven
Mountainbiker

Omgeving Gent

Post by beethoven »

Hey Peter, bedank voor de tocht gisteren in de bossen. Wel maar om 22.00u thuis gekomen. Maar toch een gezellige tocht. THX. Rudy.

Hey Steven, Wanneer kom je toe op kluisbergen? Ik denk er omtreeks 9.30u - 10.00u te kunnen geraken, kunnen we samen biken. Of kom jij met de club? Ik ben wel aan de trein wat gebonden en op zondag is er maar een trein om de 2u.

Sportieve groeten, Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

omgeving Gent

Post by beethoven »

Beste Bikers, wie wil met mij de komende weekends de nieuwe route in Wetteren verkennen? Ik bezit een plan van het gehele parcour. Geef een seintje. Sportieve groeten, Rudy VdE.
josse le flamend
Mountainbiker

wetteren

Post by josse le flamend »

hi beethoven

ik heb wel zin om mee te rijden,hopelijk zijn er nog bikers...
dus ik volg de topic en we zien wel, ik ben allezins van de partij.
Is die route al bepijlt, zoja waar vertrekt die dan en hoe lang is die?

mvg
beethoven
Mountainbiker

Gent

Post by beethoven »

Beste Josse, Beste mountainbikers,
Graag zou ik deze route voor ze officeel gestart word deze route promoten. Zeker nu de vakantie periode begint of tijdens deze tijd. Het gaat over de Boskantse route. De afstand bedraagt 34.1km. Deze vertrekt te Wetteren aan de Warande. De bepeiling zou alvast kunnen gestart zijn maar de route zelf zou maar in officeel openen in september. Plaatselijke jongeren welke ook mointainbikers zijn hebben daar niet zoveel aan. Dus gezamelijk, jongeren en al wat ervarener mountainbikers zou ik doen bewegen om ze voortijdig in te biken. Wie zich zou geroepen voelen het zij in Gent of tussen deze gemeenten Gent - Wetteren - Aalst enz zou willen vragen zodoende datum en uur vast te leggen. Wie mee doet of sugestie's heeft kan hier voortaan posten. We zouden zeker indruk maken zowel bij bloso als bij de gemeentebesturen. Zeker niet op 7/8 2004 want dan is er een mountainbirkers dag geplant. Sportieve groeten, Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Omgeving Gent

Post by beethoven »

Beste Bikers,
Normaal zou ik starten in Maria-Aalter vrijdag a.s. Als ik hier respons krijg zouden we vanaf hier vervoer kunnen regelen naar ginder. Daar zouden we zeker Quicky, Transalp als ook Ivan zeker eens terug zien misschien nog enkele mensen meer? We kunnen ook met de trein gaan.
Er is inschrijving van 16.30u tot 20.00u. geintresseerden laat het weten. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Omgeving Gent

Post by beethoven »

donderdag ass. om 15.00 zou ik met een pas begonnen biker een toertje maken . Ik ben afgesproken om 15.00u met deze. Ik zou met hem samen komen aan het zwembad Van Eyck. Aldaar wordt beslist wat voor rit het wordt iets gewaagder parcour vroeg hijzelf. Aldaar kunnen we alle kanten op, maar ik dacht aan Wondelgem. Ik ga die gast proberen te overtuigen op het forum te komen. Mocht iemand willen ons vergezellen kan/mag dit best. Laat mij het zeker weten dan geef ik wel enkele gegevens meer. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Omgeving Gent

Post by beethoven »

Vandaag ben ik weest bike met een nieuwe biker uit Gent. Wij zijn wel niet naar Wondelgem geweest daar de wind toch enkele bomen velde.
We gaan zeker nog biken. Het ging zeker goed, vlot ondanks de wind bij een mooie parcour. Hij komt zeker het forum bezoeken.

Bedankt Bart dat je er bij was. Ik zal zeker niet nalaten kontackt met je op te nemen voor een volgende afspraak. Rudy VdE..
Last edited by beethoven on Thu 24 Jun 2004 23:33, edited 1 time in total.
beethoven
Mountainbiker

Omgeving Gent

Post by beethoven »

he Josse,
Die route bestaat juist maar in kaart. De bepeiling kan aan de gang zijn want in september komt er een officicele opening.
De kaart bezit ik en heb die al op aanvraag doorgemailt naar Gizmo, Notting's imposib. Kijk wie er om vraagt kan ze best ontvangen.
Blijkbaar zit iedereen te wachten op vakantie of op de opening.
Wat mij wel stoort is het strook"technisch parcour in de Warande" dit zou alleen toegangelijk zijn als het openluchtzwembad gesloten is. Ik zou vragen aan het stads bestuur hiervoor een regeling uit te werken. Rudy VdE.
Post Reply