neen da kon ik dus onmogelijk zien hé.Ik heb er wel van gehoord dat het er nogal heftig aan toe ging .Als je er maar plezier in gehad hebt .Spijtig dat je mijn wiel niet kon houden dat had je wat plaatsen gescheeld.the sentinel wrote:'t was ook mijne eerste flanders... Volgende keer nog iets meer gas geven en ni vallen ( in't fort op de kiezelkes) en mijn vitessen beter afstellen want die sprongen heen en weer wanneer ze goesting haddenmtberke wrote:als ge goed bent kan je ook 4ronden rijden in de fun b,ben plat gereden in de tweede ronde en heb van boven aan het fort tot aan de techn.zone gewandeld en heb daar een wiel gekregen,de fun b 's waren allemaal gepasseerd en ik heb u nog in de voorlaatste ronde terug ingehaald,je hebt nog geprobeerd mijn wiel te volgen maar da is precies niet gelukt.the sentinel wrote:'t was wel afzien daar op die weide... altijd op en af...
Spijtig dat de Fun B een heel deel later zijn gestart dan Fun A anders had ik nog een 4de ronde kunnen rijden...
Ik moet wel zeggen dat er zoveel supporters mij aangemoedigd hebben dat ik echt boven mijne rooie gereden heb 3 ronden lang (max.hartslag was 216)Mijne maat heeft er ook 4 kunnen rijden dus volgende keer proberen goed mee te zijn in de start en gas geven.Next time lukt da wel matekeWe'll get there :)
Goed mee zijn in de start? Hebt ge gezien vanwaar ge moest starten als Fun B met daginschrijving...Ik denk dat jullie bijna 1 ronde gereden hadden in de fun A toen ik over de heuveltjes ging
Flanders cup # 4 Kessel 9 aug 2009
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- mtberke
- Mountainbiker
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
tja da zijn die marathon benen nog hè... Helemaal niet explosief... Allé nog ni want ik ben ingeschreven voor de volledige LMTB kalender 
- superbiker25
- Mountainbiker