Perfecte tocht qua warming-up & cooling-down ook.
19/07/2009 WIJGMAAL(LEUVEN)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ja jongens, ook van mij een dikke merci voor deze tocht. Ik raad de bedenker van de twee aparte lussen aan om hier een patent op te nemen. Tijdens dezelfde TT hebben we zowel van de omgeving van Bertem als van Holsbeek kunnen genieten. Het is voor mij de Rock Werchter van het TT-circuit. Hoewel ik heb afgezien, mijne maat heeft gepensioneerd zijnde zijn ouwe vorm terug gevonden, toch genoten van de 72 km. Hier kom ik terug.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Zoals je misschien weet, ben ik een fan van je beeldmateriaal. Maar deze keer vrees ik dat ik op mn honger blijf.funkstar wrote:Op onze website staat er een kort filmpje van deze tocht.
http://www.mtbteammargi.tk
Volgens mij is er ergens een foutje ingeslopen.
- SilverFokske
- Mountainbiker
fokske heeft weeral genoten
Post by SilverFokske »
Ook de 40 km gereden (70 zag ik niet zo zitten, in combinatie met de hellingen, en eigenlijk een uurtje te laat vertrokken thuis).
Goed geamuseerd; alles in orde: vlotte inschrijving, noodnummer, bepijling, bevoorrading, parcours (soms technisch (afdalingen en kasseien) door vettigheid), gevaarsaanduiding, etc. Alles goed te berijden.
Enkel voor de afspuitstand met hogedrukgeweld, daar pas ik voor.
En geweldig weer weeral.
Enkel een buitje over menne bike, toen ik na de douche (ook tip-top) al met menne bek in ne leffe zat
.
Ook op den après nog een oud-buur(jongen)man nog tegengekomen. Daarvoor moete dan zo ver van huis gaan ....
thx guys.
ps. Maltje, was jij dat in de kantine, met een zwart piratentruitje?
'k meen in een oud topic van je dit ooit eens gelezen te hebben. Eigenlijk zijde ook nen buurman.
Goed geamuseerd; alles in orde: vlotte inschrijving, noodnummer, bepijling, bevoorrading, parcours (soms technisch (afdalingen en kasseien) door vettigheid), gevaarsaanduiding, etc. Alles goed te berijden.
En geweldig weer weeral.
Enkel een buitje over menne bike, toen ik na de douche (ook tip-top) al met menne bek in ne leffe zat
Ook op den après nog een oud-buur(jongen)man nog tegengekomen. Daarvoor moete dan zo ver van huis gaan ....
thx guys.
'k meen in een oud topic van je dit ooit eens gelezen te hebben. Eigenlijk zijde ook nen buurman.
Nu zou het moeten werken.stijn13 wrote:Zoals je misschien weet, ben ik een fan van je beeldmateriaal. Maar deze keer vrees ik dat ik op mn honger blijf.funkstar wrote:Op onze website staat er een kort filmpje van deze tocht.
http://www.mtbteammargi.tk
Volgens mij is er ergens een foutje ingeslopen.
De beeldkwaliteit boet wel in bij you tube, maar garage tv bleek niet te werken.
Re: fokske heeft weeral genoten
idd,ik ben een piraatSilverFokske wrote:Ook de 40 km gereden (70 zag ik niet zo zitten, in combinatie met de hellingen, en eigenlijk een uurtje te laat vertrokken thuis).
En geweldig weer weeral.
Enkel een buitje over menne bike, toen ik na de douche (ook tip-top) al met menne bek in ne leffe zat.
thx guys.