22/03/09 Izegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Voila, 40 km verkenning zit erop. Er waren weer een tiental pijlen verdwenen met de noorderzon, vooral op domein Ter Borcht. Hopelijk blijven ze nu wel hangen... Ik hoor van de inschrijvingen dat men er al vroeg bij was (7 u!).
Daarna nog doorgereden tot aan de tweede bevoorrading en enkele pittige stroken
onder de wielen te verwerken gekregen...
En nu rugzak klaarmaken voor deel II, het afpijlen.
Daarna nog doorgereden tot aan de tweede bevoorrading en enkele pittige stroken
En nu rugzak klaarmaken voor deel II, het afpijlen.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
voila , al terug.
Gekende stroken en vlot berijdbaar tot 2e bevoorrading te Ardooie, maar wat daarna kwam
. De ene na de andere akker, vers gezaaid grasland, maisvelden. 't spijt mij, maar gene spek voor mijnen bek. Persoonlijk vind ik een strookje veld om ergens aan een pad te geraken niet erg, maar dit was er naar mijn gevoel ver over. Bijgevolg, afgedraaid en langs de weg terug naar huis, waar ik met open armen ontvangen werd door het vrouwtje.
Gekende stroken en vlot berijdbaar tot 2e bevoorrading te Ardooie, maar wat daarna kwam
- Gismo
- Mountainbiker
mooie stroken tot aan de bevoorrading, maar wat er daarachter kwam, midden over een akker, op een bepaald moment zag ik zelfs de helft te voet en ze gingen vlugger vooruit dan zij die probeerden te fietsen.
hier en daar wat pijlen die verdwenen of gedraaid stonden, ook een paar keer dat de pijl al voorbij de bocht stond, waardoor we moesten draaien.
hier en daar wat pijlen die verdwenen of gedraaid stonden, ook een paar keer dat de pijl al voorbij de bocht stond, waardoor we moesten draaien.
mooie stroken tot aan de bevoorrading, maar wat er daarachter kwam, midden over een akker, op een bepaald moment zag ik zelfs de helft te voet en ze gingen vlugger vooruit dan zij die probeerden te fietsen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
slecht
eerste 10 begon redelijk goed enkele single tracks in ingelmunster enz maar dan erna... mss heb ik ergens een wissel mountainbike-) Motorcross gemist? die maisvelden keer na keer ideaal voor motorcross ritje , op sommige maisvelden geen borden meer te zien dus gokken om verder te rijden? gelukkig kon men ver zien en anderen zien rijden !!
ik 40 km gedaan , 1 bevoorrading zeer matig ook
men vriendin 20 km geen bevoorrading? Dure 3Euro toch dan?
echt een matige toch
ik 40 km gedaan , 1 bevoorrading zeer matig ook
men vriendin 20 km geen bevoorrading? Dure 3Euro toch dan?
echt een matige toch
- muddymen
- Mountainbiker
man man man wat was dat
nog nooit zoveel maisvelden na elkaar gezien
het was nu al moeilijk berijdbaar wat moest dan dat zijn geweest als het had geregend
bevoorrading sterk ondermaats weinig keuze
bepijling soms geplaatst na een bocht soms aan de verkeerde kant waardoor je goed moest kijken waar je heen moest
menige bikers horen vloeken
ook was er geen bewaakte fietsstalling voorzien terwijl er toch plaats genoeg was
nog nooit zoveel maisvelden na elkaar gezien
het was nu al moeilijk berijdbaar wat moest dan dat zijn geweest als het had geregend
bevoorrading sterk ondermaats weinig keuze
bepijling soms geplaatst na een bocht soms aan de verkeerde kant waardoor je goed moest kijken waar je heen moest
menige bikers horen vloeken
ook was er geen bewaakte fietsstalling voorzien terwijl er toch plaats genoeg was