22/02/2009 Allennes-Les-Marais

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Een mailke gestuurd naar de président van de Zouaafkes, of hij een tipje van de sluier wilde oplichten ivm de verlengde :drunk: doortocht van 10Km door het base de Wingles en/of de bevoorrading nog op dezelfde plaats was :
Zal dus voor zondag zijn, maar ik ben er zeker van dat hij ons niet zal ontgoochelen want hij weet waarvoor we komen BDW BDW BDW .

Bonjour

Un petit changement sur la base , mais chuttttttttt.
Non je ne dit rien d'avance c'est la surprise du jour

Aller bye et a dimanche

François
président vtt les zouaves
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Re: Base De Wingles Trissen en dan naar startplaats

Post by Emperor of the Mud »

veeteeteetje wrote:
Emperor of the Mud wrote:
veeteeteetje wrote:Nu,wie zot is van base de wingles kan beter de tt van Wingles in zijn agenda schrijven.(Valt op wel op pasen, 12/04/2009)
Die start pal in het Base de wingles,gaat er dan uit en keert op het einde terug door base de Wingles.
Maar niemand houdt u tegen om daar een beetje te spelen.
Was da nie den dien waar de base helemaal op het einde zat vd TT?? Volgens mij was het traject in de Base op die tocht heel wa korter (tkan aan mij liggen ook :roll: )...

Btw, is dat den Esprit VTT? Dan valt die op 3 mei...
Emperor,je zou wel eens kunnen gelijk hebben.
Vorig jaar viel de vtt van Wingles op 4 mei,dus dit jaar moet hij op 3 mei vallen al vind ik er voorlopig niets over terug.
Het is inderdaad de Esprit vtt.

Ik heb mij gebaseerd op de kalender van de forumbikers waar Wingles opgeschreven staat voor 12/04.... #-o
Ik zal ne keer aan Moustache zijne snor moeten trekken,denk ik. [-X [-X

Het is wel zo dat Allennes-les-marais de mooiste en langste base de Wingles passage doet.

Ene om ook te onthouden is Billy-Berclau op 15/3 waar je zowel wingles als loos-en gohelle (de tietjes :bounce: :bounce: )aandoet en die als we hun flyerke mogen geloven nog technischer en mooier zal zijn dan hun eerste editie vorig jaar.
veeteeteetje: meer info vind je hier: http://www.esprit-vtt.com/
hopelijk is Moustache zijn snor wa trekbestendig [-o<
Moustache
Kerstman

Re: Base De Wingles Trissen en dan naar startplaats

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:
Emperor of the Mud wrote:
veeteeteetje wrote:Nu,wie zot is van base de wingles kan beter de tt van Wingles in zijn agenda schrijven.(Valt op wel op pasen, 12/04/2009)
Die start pal in het Base de wingles,gaat er dan uit en keert op het einde terug door base de Wingles.
Maar niemand houdt u tegen om daar een beetje te spelen.
Was da nie den dien waar de base helemaal op het einde zat vd TT?? Volgens mij was het traject in de Base op die tocht heel wa korter (tkan aan mij liggen ook :roll: )...

Btw, is dat den Esprit VTT? Dan valt die op 3 mei...
Emperor,je zou wel eens kunnen gelijk hebben.
Vorig jaar viel de vtt van Wingles op 4 mei,dus dit jaar moet hij op 3 mei vallen al vind ik er voorlopig niets over terug.
Het is inderdaad de Esprit vtt.

Ik heb mij gebaseerd op de kalender van de forumbikers waar Wingles opgeschreven staat voor 12/04.... #-o
Ik zal ne keer aan Moustache zijne snor moeten trekken,denk ik. [-X [-X

Het is wel zo dat Allennes-les-marais de mooiste en langste base de Wingles passage doet.

Ene om ook te onthouden is Billy-Berclau op 15/3 waar je zowel wingles als loos-en gohelle (de tietjes :bounce: :bounce: )aandoet en die als we hun flyerke mogen geloven nog technischer en mooier zal zijn dan hun eerste editie vorig jaar.
Niets aan de Moustache te trekken.... [-X [-X [-X als je details leest van de rit op 12/04 zie je dat dit niet de toertocht maar "La course des Chti's" een race voor koppels of gewoon twee bikers!!! Een paar van ons hadden al laten aanvoelen dat dit misschien eens iets voor ons was (nee, ik was het niet !)

De tocht in Wingles had inderdaad minder Wingles dan de toer van Allennes-les-Marais. Er was enkel een stukje in het begin - klein stukje wat de forumbikers serieus hebben uitgebreid terwijl er iemand een bandje aan het stoppen was - en een stukje op het eind.

De rit vanop de basis van Wingles is voorlopig nog niet op vtt5962 terug te vinden, ik vind enkel het inschrijvingsformulier op hun website... maar wat ik wel weet is dat er vorig jaar daar nog twee of drie terrils bijzaten, wat het leuk maakte. (alhoewel de A-ploeg besliste om die niet te doen en direct naar Wingles te gaan bissen en trissen....) verslagje van vorig jaar
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Nog 4 keer slapen. En dan pure Rock & Roll.
Hopelijk houdt de regen het een beetje.
Starten om 7u thuis om een uurke later ter plaatse te zijn.
Vervolgens inschrijven bij een heerlijk en gezellig potje koffie met de verzamelde broederschap.
De gezamelijke start, naar gewoonte op de leest van het B-team, rustig inrijden tot de beentjes warm zijn. En in mijn geval het goede wiel zoeken en proberen te houden.
Pas in Wingles wordt het ongeacht het team, alle remmen los.
Of zoals Rammstein het zo mooi zingt "Mann gegen Mann"
(enkel het videoclipje is geen aanrader).
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Motorbiker wrote:Nog 4 keer slapen. En dan pure Rock & Roll.
Hopelijk houdt de regen het een beetje.
Starten om 7u thuis om een uurke later ter plaatse te zijn.
Vervolgens inschrijven bij een heerlijk en gezellig potje koffie met de verzamelde broederschap.
De gezamelijke start, naar gewoonte op de leest van het B-team, rustig inrijden tot de beentjes warm zijn. En in mijn geval het goede wiel zoeken en proberen te houden.
Pas in Wingles wordt het ongeacht het team, alle remmen los.
Of zoals Rammstein het zo mooi zingt "Mann gegen Mann
"
(enkel het videoclipje is geen aanrader).
en als het team je heeft losgereden kun je roepen : mutter
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

pjer wrote:en als het team je heeft losgereden kun je roepen : mutter
of "Tochter", die rijdt namelijk ook voor hem !
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Normaal zondag ook van de partij voor deze TT bij onze buren :bounce:
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

1. Motorbiker
2. Lisalized
3. Moustache
4. Petit crosseur de boue
5. Jodelawinglie
6. N'oncle Sam (le promeneur)
7. Roden-Base
8. Allenneveldenaere (als 'm opgelapt geraakt tenminste)
9. Falco Peregrinus (met voorbehoud wegens geboorte klein Falco-tje of Falco-innetje "rond" 18/2)
10.Winnitou (zonder accidenten)

Ik wil ook wel eens mijne vélo door diene terril jagen.
Afspraak rond 8 uur ?

11.Philippe soixantedouze
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

slijkcrosserke wrote:
Falco Peregrinus wrote:Falco-tje of Falco-innetje "rond" 18/2)
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Toch iemand die voor de opvolging zorgt.
Ne mens moet thuis ook zijn km's doen é :wink:
Ge moet het maar laten weten, we komen van ginder wel ene drinken int moederhuis :drunk:
:off:
Slecht nieuws... er zal een man minder zijn op zondag: Falco.
Goed nieuws... er is een klein Falco-tje.

Senne is de naam.
Nen dikke proficiat aan Falco en zijn madam is hier wel op zijn plaats.

We zullen dus van A-L-M naar het moederhuis mogen trekken !
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik zal zondag om 8h TP vertrekken met een fizé int gat. Geen opwarming of trage aanloop in groep deze keer want moet tegen de middag thuis zijn.
Tzal dus blijven bij 1 of max 2 keer Wingles afhankelijk hoeveel ik onderweg moet deelnemen aan de lokale wandeltocht activiteiten.
Tis dit ofwel geen A-L-M... #-o
Al wie zijn wagon wenst aan te hangen is welkom :wink:
Post Reply