Vandaag ook meegereden bij fun B als enigste dame, veel fun is er daar niet aan aje nie kunt racen met een andere dame dus gewoon wedstrijdje uitgereden als trainingske. Niets geforceerd want is dus maar voor de fun en geen onnodige risico's genomen want als zelfstandige kun je je niet echt veel permitteren qua blessures enzo..
Maar ne dikke proficiat aan de organisatie! Perfect georganiseerd, héél vriendelijke mensen en héél behulpzaam! En iedere renner kreeg een zakske gevuld mee ongelooflijk veel dinges, der zijn strandraces waar daje massa's meer startgeld moet betalen en waar da je niets voor were krijgt. En 't belangrijkste, ne machtig toffen omloop!
Volgend jaar ben ik er zeker terug bij en hopelijk wat meer dames aan de start zoda't allemaal wa spannender wordt!
OPEN MTB WEDSTRIJD OP 8 MAART TR PEPINGEN
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
james bubba stewart
- Mountainbiker
Post by james bubba stewart »
JL157 wrote:james bubba stewart :p
een MX fan?
uwe poulain heeft weer eens tegen de grond moeten gaan in Daytona![]()
Reed loopt weer wat punten uit
tuurlijk ben ik een grote bubba fan , alhoewel hij veel berekender rijd dan vroeger een beetje als everts geen risico s en zo regelmatig mogelijk rijden.ik heb naar bercy geweest en er was niet veel speciaals meer te zien aan zijn rijstijl , maar vroeger met zijne tweetakt kawa 125 dat was nog eens spektakel iedere springberg legde hij hem plat , volg al vele jaren het motorcross maar ik denk dat dat toch wel de rapste man op nen mx bike van de planeet is.al vind ik dat reed der toch ook serieus aan draait op zijne suzuki alleen zijn starts zitten soms niet mee.!
-
the oakley man
- Mountainbiker