01/02/09 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Jotto
Mountainbiker

Post by Jotto »

bulls68 wrote:
laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees. =D>
Geef gewoon maar wat tips uit ervaring zenne ,niet om te zagen ofzo.
ZIt er iemand van jullie aan de inschrijving zeg ik eens goeiedag hé, dan zie ik eens met wie ik hier op forum zit.
Tot zondag mannen =D>
Er zijn 1600 briefjes met noodnummers gedrukt, die meegegeven worden aan de inschrijving.
1 noodnummer voor technische bijstand en repatriëring
1 noodnummer voor medische hulp (mss komt er wel een hele knappe verpleegster......), maar 'k zou het niet uitproberen zenne. #-o

Bulls68 zit niet aan de inschrijving, maar zal wel aanwezig zijn in en rond de kantine voor de coördinatie....
Nu ik er over nadenk ... :roll: , ik had eigenlijk zondag geluk dat ik de streek rond Huldenberg als mijn broekzak ken, anders had ik inderdaad wel een probleem met mijn kapotte derailleur.

Goed idee ! =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Jotto wrote:
bulls68 wrote:
laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees. =D>
Geef gewoon maar wat tips uit ervaring zenne ,niet om te zagen ofzo.
ZIt er iemand van jullie aan de inschrijving zeg ik eens goeiedag hé, dan zie ik eens met wie ik hier op forum zit.
Tot zondag mannen =D>
Er zijn 1600 briefjes met noodnummers gedrukt, die meegegeven worden aan de inschrijving.
1 noodnummer voor technische bijstand en repatriëring
1 noodnummer voor medische hulp (mss komt er wel een hele knappe verpleegster......), maar 'k zou het niet uitproberen zenne. #-o

Bulls68 zit niet aan de inschrijving, maar zal wel aanwezig zijn in en rond de kantine voor de coördinatie....
Nu ik er over nadenk ... :roll: , ik had eigenlijk zondag geluk dat ik de streek rond Huldenberg als mijn broekzak ken, anders had ik inderdaad wel een probleem met mijn kapotte derailleur.

Goed idee ! =D>
Er hing wel een bord aan de deur in de kantine zondag met nummer op van dokter van wacht en nr van de kantine zelf, heb die opgeslagen in de gsm.
Kijk steeds of ik een nummer heb zenne !!
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Wat is de staat van het parcour? Weet ik welk fietske moet meebrengen!
barchi
Mountainbiker

Post by barchi »

Uwe sneeuwscooter lijkt me het beste.
Wa e weer mannekes, as daar ma geen ongelukke van komen...
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Ivanhoe el biker loco wrote:Wat is de staat van het parcour? Weet ik welk fietske moet meebrengen!
Net nog een controle van de afpijling gedaan. (d'er hadden weer een paar flauwe plezanten wat pijltjes weggenomen).
De staat van het parcours is optimaal. Weinig modder, hier en daar een plas. Als morgen de bovenlaag bevroren blijft hoef je zelfs achteraf je fiets niet te kuisen..... :lol:

Tot morgen.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

:-D Ik heb de eer om om de organisatie een handje toe te steken .
Zo heb ik vrijdag mee pijltjes uit gehangen .
T' is een pittig parcoertje , en indien er lichte dooi is op sommige stukken
(Zuidzijde), dan zal dat klein laagje blubber nog voor leuke kuitenbijters zorgen .
Ze doen goed hun best , proberen alle problemen voor te zijn .
Geef ze respijt bij moeilijkheden , ze starten pas , maar groeien uit tot een TOP- TT , met de jaren . Ben ik zeker van .
Enthousiasme is nooit te stoppen !
Parkeren kan misschien voor problemen zorgen ; en indien uw wagen ietsje verder staat , stap toch maar eventjes naar de kantine toe .
Geef een steuntje in de rug , een goed woord , en we hebben dan weer een pracht TT op de kalender . :)

De Bierbikers komen ook , op de clubsite-commentaren te zien .
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

ziet er tof uit ! tot seffens !! 8)

de zwakken vallen af =D> =D> =D>
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

bulls68 wrote:
Ivanhoe el biker loco wrote:Wat is de staat van het parcour? Weet ik welk fietske moet meebrengen!
Net nog een controle van de afpijling gedaan. (d'er hadden weer een paar flauwe plezanten wat pijltjes weggenomen).
De staat van het parcours is optimaal. Weinig modder, hier en daar een plas. Als morgen de bovenlaag bevroren blijft hoef je zelfs achteraf je fiets niet te kuisen..... :lol:

Tot morgen.
Ze geven weinig zon dus dat zal wel lukken.
Ik ben vandaag 60km gaan rijden in Waals Brabant en op de stukken die in de zon lagen was het opletten, een sliplaagje modder. In de schaduw dan weer beenhard. Kicken dus voor de technisch begaafden.
Veel geluk met de TT , ik ken het parkoers al een tijdje en het ziet er de moeite uit.
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

wij hebben de grote toer gedaan en ik moet zeggen alles was perfect.
bevoorrading dik in orde ,pijlen hingen goed,chapeau =D>

wij komen zeker terug
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Het was dik in orde!! Proficiat.
Post Reply