Tatoos

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

kawa wrote: @ forza_inja; Ontwerp is ok, maar had iets zuiverder/fijner mogen zijn vind ik.
lijnen zijn bubbel gezet, dus dikker dan normaal. Bedoeling was/is om een graffiti effect te krijgen, ook daarom dat de inkleuring geschaduwd is en niet volledig zwart.
In het begin met enkel de lijnen vond ik ook wat brut overkomen maar na het schaduwen komt het veel beter tot zijn recht.
Juzo
Mountainbiker

Post by Juzo »

Gweñito Gafotas wrote: Image

ImageImageImage
Vette pieces!!
Gezet door Jean en Len van Haraitattoo zo te zien.
Ik ben ook vaste klant bij de Len. Ben bezig met mijn linkerbeen, 'k zit nu net boven m'n knie dus het ambetantste stuk is gepasseerd.
Het enige nadeel is dat je een eindje nie kan rijden als je het deftig wilt laten genezen.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Juzo wrote: Gezet door Jean en Len van Haraitattoo zo te zien.
Indeedy, de sjarels van de harai :wink: superkerels, al moet ik als niet westvlaming soms wel m'n best doen om ze te verstaan :lol:
Eerst m'n armen afwerken eer ik aan de benen begin. Geweldig verslavende bedoening die tattoos en d'er kruipen ook aardig wat euro's in hè.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Psssssssssst... willen we terug on topic gaan????

@ Gewenito: mss de revolver aan de tankstations in de auto te laten :-D :P :bounce:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

BOTE wrote: Je moet eens naar Japan gaan dan, daar kijken ze pas echt op je naar met sleeves (de oudjes dan toch)... Best "grappig (of erg?)" als Westerse toerist, hoe tattoo daar echt nog als Yakuza wordt aanzien.
Die hebben daar zelfs verbodsborden voor (yakuza)tattoos :-D toeliggen :lol:
Image
als straf voor de :off: zal ik proberen aan wat deftige plaatjes te komen van m'n prentjes
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Een kleintje ergens kan nog schoon zijn, maar ne hele rug of ne hele arm... Bweik :-&
Ni echt m'n ding zoiets...
franske
Mountainbiker

Post by franske »

Ik heb er zo'n 14 van hele grote, tot kleintjes

delen van een pe'a, bloemen uit polynesië, een stuk japans, twee 'rouwbandjes' wat symbolen etc.....
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

Eén van de broertjes gaudy heeft ook een heel mooie long slave.... Zoeentje wil ik ook maar mijn vrouw is er tegen..... jammer :wink:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Paar nieuwe (again crappy) pics
voortzetting linkersleeve, laatste aanwinst van sinterklaas 2008:
Image
Image
zandloper met rozen dus, heel de boel moet dan nog langs achter,boven en opzij dichtgewerkt worden met god knows what... denk aan een 50's pinup als die er nog ergens tussen kan of zo.
Japans wenspoppeken op de binnenkant van elleboog (rightsleeve):
Image
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Da japans gedoe vinnik nog wel schoon.
Post Reply