21/12/08 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

witte wrote:
Headshot wrote:ga de 54 maar rijden zeker

tot hoelaat blijven de pijlkes hangen? anders rij ik de 25 er nog achteraan
De inschrijvingen duren normaal tot 10.30 uur.
Uit ervaring weten we dat er ook dan nog enkelen op het laatste nippertje toekomen en wachten we in principe nog tot 11 uur om dan te starten met de ophaling v/d pijlen.
ben bijna 5 uur onderweg geweest op de 53km, een extra luske zag ik dus echt niet zitten, fiets begon ook al te protesteren met al die modder

normaal blijf ik met dit weer in mijn nest, vertrek niet als het regent, maar voor het goede doel heb ik een extra inspanning gedaan, en tijdens de rit heeft het geen drup geregend =D>

die laatste lus van 25km was op plaatsen echt wel erg, iedereen van de TT was de mensen van de 53km al voor geweest waardoor alles tot moes gereden was

was een duurtrainingske voor mij dus #-o

wel mooi parcours, hopen op droog weer volgend jaar

iedereen klaagt hier over te koude douches, ik ga het over een andere boeg gooien, die choco van de kerstman was veel te heet, was niet te drinken :-D en een half uur wachten zag ik ook niet zitten :-D
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Blijkbaar is niemand hier en op geen enkele TT in het leger geweest (in de modder een gat graven om een mini-tentje te monteren, koud water om u te wassen in de morgen en in den avond, koud eten, dit tijdens de oefeningen in Vogelsang of Höhne ....). Dat was plezier mannen :wink:
Opzij
Mountainbiker

Post by Opzij »

Voor mij tellen de volgende dingen
1- een goed parcours dit was het hier zeker-jammer van het weer ervoor de herder moest zijn 700 schaapkes ook op het droge krijgen zaterdag in Hechtelen gezien op VTM
2- Goede bepijling
3- Seingevers aan gevaarlijke punten
En de rest is allemaal kwats
Ik zorg zelf voor mijn bevoorrading dan weet ik dat het goed is
Water heb ik zelf bij in bidon gestopt in doeken en isomo omhulsel
En ik moet niet hebben van hogedrukreinigers het slechtste wat er is voor ons lief( mtb)
Dat inschrijvingsgeld van ongeveer 3 euro mogen ze van mij hebben voor de prestaties die ze de dagen en weken soms maanden vooraf doen
o.k. heren en stop eindelijk met dat gejank
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Ghost-biker wrote:
ik wil niet zeggen dat ik mij vandaag niet gamuseerd heb, en ik weet zeer zeker dat jullie hier veel tijd en energie ingestoken hebben om een mooie tt te organiseren, maar die kleedkamers moeten jullie ook huren vandaar.. en nu zullen we er maar over ophouden, anders wordt witte helemaal dol :wink:
Dan wordt de witte ne rooie.

Persoonlijk vond ik dit een prachtige tocht. Goede bevoorrading, goede bepijling, die manden op de bevoorrading mochten er zijn.

Over de douches: neem gewoon wat reserve-kledij mee, of zoals mij een slechte trainingsbroek, die je over je mtb-kleren aantrekt. En een flees jaske.

Respect voor de organisatie om zo een toertocht te willen organiseren, in de winter, om zo je luie zondag om te krijgen =D>

Tot volgend jaar!
Jeffry
Mountainbiker

koude douche en zwakke spuitstand

Post by Jeffry »

8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Leger, organizator, respect, school enz... hé hé moet ik nu medelijden hebben :roll: of een betere vet laag :-D
Als dan nog niet kan warme douche en goed spuitstand waar gaat het geld dan heen van dat clubje ??????
Iedereen en al jaren klagen ze over dit probleem amaai chapeau dikke proficiat doe zo verder =D> =D> =D> =D> =D>
Douch wagen en hogedruk spuitstand dat kost niet veel geld hé. :bounce:
Met zoveel inschrijvingen is dat betaalbaar voor de volgende keer(misschien) :^o
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Voor al die klagers !
Organiseer zelf eens ne TT en dan weet je over wat je praat .
Ik heb ook jaren TT georganiseerd en weet wat het is . Als het warm water op is , is het gedaan . Niet elke accomodatie beschikt over de juiste verwarmingsinstallatie .
Het gaat hier toch over het fungehalte van de tocht met of zonder slecht weer dacht ik .
We gaan de organisatie toch niet afbreken . Wees blij dat die mannen toch nog zoveel moeite doen om jullie een zo plezante mogelijke zondagvoormiddag te bezorgen .
En nu terug ON TOPIC .
Soorce
Mountainbiker

Organisatie bedankt!

Post by Soorce »

thompson ryder wrote:Uiterraard, twas baggeren baggeren en nog's baggeren.
Kheb het mij niet beklaagd.
eigen tempo blijven rijden en tlukt wel. :bounce: :bounce: :bounce:
en da gemiddelde van 16.9 op 42 km vind ik nog nie zo slecht voor zo'n baggertochtje.
Meer dan 16 km/h op een dergelijke tocht? Helmpie af, Respect! Ik reed de 44 met mee van de laatsten, dus 't was baggeren en baggeren, niet echt naar m'n tijd gekeken, maar ik was laat thuis...

Op de terril nog een stukske geklommen waar ik vind dat ik trots op mag zijn, mooi mooi.

Vond het een goed bepijlde en goed voorzorgde mooie tocht, dus organistie bedankt daarvoor!

Gezien de bagger ben ik wél benieuwd hoeveel rijders er hebben deelgenomen...?
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: koude douche en zwakke spuitstand

Post by Headshot »

Jeffry wrote:8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Leger, organizator, respect, school enz... hé hé moet ik nu medelijden hebben :roll: of een betere vet laag :-D
Als dan nog niet kan warme douche en goed spuitstand waar gaat het geld dan heen van dat clubje ??????Iedereen en al jaren klagen ze over dit probleem amaai chapeau dikke proficiat doe zo verder =D> =D> =D> =D> =D>
Douch wagen en hogedruk spuitstand dat kost niet veel geld hé. :bounce:
Met zoveel inschrijvingen is dat betaalbaar voor de volgende keer(misschien) :^o
goede doel (ergens een ziek meisje geloof ik)
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Neobiker, spookvanhetbos wrote:Blijkbaar is niemand hier en op geen enkele TT in het leger geweest (in de modder een gat graven om een mini-tentje te monteren, koud water om u te wassen in de morgen en in den avond, koud eten, dit tijdens de oefeningen in Vogelsang of Höhne ....). Dat was plezier mannen :wink:
duikclub, leger ... amai gij moet u wel nen echte vent voelen he #-o #-o #-o
Ik snap nie goed wat uw berichtjes hier allemaal ter zake doen.
Vroeger was alles beter he ... en in onzen tijd ... en in den oorlog ...
Voor het geval het nog nie tot u doorgedrongen moest zijn ; het is 2008 ! (bijna 2009 zelfs)
Marcuss
Mountainbiker

Post by Marcuss »

We hebben gisteren de 44 km gereden, althans het grootste gedeelte want mijn compagnon is op de terril volledig gestorven (ik heb de macaroni uit zijn maag zien komen) en we zijn daarom na de afdaling maar in één rechte lijn terug naar de aankomst gereden. Maar tot aan de terril vond ik het een sublieme tocht. De modder heeft wat mij betreft het fungehalte van deze tocht vergroot (maar de kilometerteller ging wel tergend traag vooruit). Dat technische stuk was wel zeer moeilijk (ik weet niet of iemand daar zonder van de trappers te stappen op en af is geraakt).

Positief was:
- goede uitpijling
- veel leuke singletracks (de modder maakte het nog technischer)
- goede bevoorrading (ik vond de vuurtjes wel goed om warm te blijven)
- vriendelijke mensen
- lekker afzien
- optionele terril (die wel loodzwaar was gezien de omstandigheden)

We hebben niet gedoucht noch onze fietsen daar schoongemaakt, maar ik zou het ook niet waarderen om dan een ijskoude douche te moeten nemen. Hopelijk kan de organisatie voor dit euvel een oplossing vinden, maar blijf er zeker niet voor thuis, want deze tocht was genieten (tot de macaroni). Chapeau aan de organisatie.
Post Reply