14/12/2008 Tervuren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Het was echt de moeite om met de wagen 180km heen/terug te rijden om in Tervuren te rijden! Mooie passage in het Zoniënwoud, lange dreven om goed opgewarmd aan het klimmeke in Eizer te beginnen, maar jammer genoeg teveel volk om hem naar boven te rijden. Eénmaal in Huldenberg begon het betere klimwerk, genoten van de verzichten en lange klims en de finale klim mocht er ook wezen :-D
Enige minpunt waren de lange wachttijden aan de afspuit, maar vooral hoge drukreinigers #-o Bike maar vuil in de wagen gedropt :cry:

Hoogteprofiel van de tocht:

Image
fasteddy
Mountainbiker

Post by fasteddy »

Prachtige rit en organisatie.Bepijling,bevoorrading,seingevers superdik in orde.Heb onderweg het merendeel v.d seingevers bedankt voor opoffering om de hele voormiddag in de kou te staan.Na de 47 km. ben ik doorgereden tot bij mij thuis( 16 km heen en terug) dus geen komentaar op afspuitstand.Sommige hierboven vonden maar niets aan deze TT maar daarvan hoeven jullie zich niets aan te trekken.De moeilijkheidsgraad kon inderdaad hoger in onze streek maar je moet rekening houden zoals jullie terecht deden met ieder deelnemer en niet enkel met diegenen die zich profs wanen.Doe zo voort.
kurt1957
Mountainbiker

Post by kurt1957 »

Misty wrote:Iemand idee waar/wanneer de getrokken foto's zullen te vinden zijn!Heb me terug geamuseerd vandaag zoals altijd in tervuren en omstreken,vind het een schitterende streek....verlang al naar huldenberg op 25januari!

Misty,
http://www.voervalleivossem.be/
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

mooie tocht, alles prima geregeld, buah kga nie zeggen dat het superzware tocht was ik ben overal bovengeraakt met de fiets, maar de meeste heb ik toch tevoet zien staan, dus blijkbaar was de tocht dan toch niet zo vlak he....allemaal voor herhaling vatbaar ;)
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Dat lange wachten aan de afspuit, wreed vervelend. Na jaren ervaring vind je daar wel een oplossing voor. Wij hebben de après naar voren geschoven, heeft de club er ook nog wat aan, en het aanschuiven is verleden tijd.
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

Allereerst wil ik de 1522 deelnemers bedanken die zondag onze tocht hebben gereden. s' Morgens bij de laatste check-up zagen we al dat, door de uitgebleven vorst, het parcours er niet echt steenhard meer bijlag. Dus we wisten dat onze afspuitstand redelijk wat werk te verduren ging krijgen, iets teveel blijkbaar waardoor er wat file stond (er waren verzachtende omstandigheden; 2 hogedrukreinigers hadden al snel de geest gegeven). Toch een punt waar we een les uit kunnen trekken om het volgende keer vlotter te laten verlopen.
Ik wil natuurlijk ook iedereen bedanken die zich heeft ingezet om alles "achter de schermen" in goede banen te leiden, jullie zijn de pijlers van wat ons een goede organisatie maakt. =D>

Tijd om af te sluiten, tot de volgende keer

Groeten Voervallei Vossem
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Foto's staan op de site.
Spijtig genoeg is onze groepsfoto er niet bij,of komen er nog foto's??
De enige die ik vind is deze...
http://www.voervalleivossem.be/MTBtocht ... p3274.html
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

Inderdaad een uitgebreide fotoreeks staat te bewonderen op onze site http://www.voervalleivossem.be. Ook een welgemeende merci aan de fotografen. Goed gedaan, mannen =D>
herder levi wrote:Foto's staan op de site.
Spijtig genoeg is onze groepsfoto er niet bij,of komen er nog foto's??
De enige die ik vind is deze...
http://www.voervalleivossem.be/MTBtocht ... p3274.html
Al de foto's staan er op in 2 reeksen, misschien was jullie groepsfoto niet voor publicatie geschikt :-D . Alhoewel er staan redelijk wat foto's van onze voorzitter op, dus zou jullie foto er zeker doorkunnen.

Groeten Voervallei Vossem
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Staan de foto's van Jurgen er ook op, want het hij die de foto's van de groene mannekes heeft genomen tijdens de apres bike?
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

bedankt voor de mooie tocht en zeker dank aan die ene fotograaf! =D> :-D :bounce:

Vorige zondag viel de keuze eerder op het heuvelende Tervuren dan op de mooie maar vlakke tocht in het eigen Essen. Rob trok er mee op uit.
Het was vrij druk aan de inschrijving, waar ik ook collega Ilke Dejong trof en vrouwen onder elkaar: nen goeien babbel met de laatste roddels :wink:
Het werd een mooie afwisselende tocht met een eerder saai begin op de brede wegen van het Zoniënwoud. Maar zolang het stijgt en daalt vind ik het ni zo erg :wink: Onderweg de gebruikelijke modder maar zeker geen helse toestanden.
Na de grote degelijke bevoorrading werd het technischer en leuker. :bounce: We reden door Huldenberg, waar ook een van mn favoriete tochten plaatsvind.
Spijtig was het soms druk op de smalle steile klimmetjes waardoor je geen kans kreeg erop te rijden. Toch ben ik eenmaal teruggekeerd en beneden gewacht tot er even geen volk was en eropgevlamd :-)
Op een van de klimmen brak plots mn ketting :cry: Samen met Rob het gefikst, maar het slotje sloot maar niet. :-? Toevallig stond er bovenaan een fotograaf die naar beneden kwam en een tangetje bijhad. Dan was't direct klaar! =D> Nog snel een kiekje maken en wijle weer weg. Jammer genoeg veel tijd verloren. Maar het maakte niet uit: de mooie tocht maakte het weer goed :-D
De bikewash lieten we aan onze neus voorbijgaan en met een tevreden gevoel keerden we huiswaarts.

Kristien

http://www.voervalleivossem.be/MTBtocht ... p3149.html

Post Reply