Vandaag ook vanuit grimminge vertrokken voor de 48 te doen in aspelare en het mij gene second beklaagd, samen met derailleurke, zwisse en nog enkel s-bikers het tochtje afgehaspeld en alles goe bevonden. Bij thuiskomst op de middag een goeie 70km op den teller en een goe baddeke nadien
Perfecte bepeiling, bevoorrading, afspuitstand en gratis fietsbewaking kortom sublieme organisatie
toch voor de fun in zandbergen da vettig bosken meegepikt
Was goe vettig gisteren, amai, 10 kilo modder aangekomen leek het
Ik heb het wel voor vettige slippende toestanden, waarbij je moet worstelen met je fiets om ergens door of op te geraken, ik heb nog nooit zoveel zijwaarts gereden als gisteren
Bikewash en douche bij thuiskomst en alles was vergeten, behalve dat ik geen bril op had, en dus met knalrode ogen thuis kwam.
Al bij al was het niet al te zwaar, gewoon ploeteren, af en toe een klimmetje, volgend jaar terug
Mtb Aspelare bedankt de 585 deelnemers, voor hun deelname aan de toch wel natte tocht. Hopelijk volgend jaar beter weer!!!
Eén ding is zeker, de komende jaren wordt er geen wandeltocht meer georganiseerd op 11/11. Tenzij dit een zondag zou zijn natuurlijk.
Heb ze gezien de fotos. Sta er een paar keer tussen maar kan de fotos enkel maar voor den helft zien, juist het bovenste gedeelte, heeft dat nog iemand voor??