Wapiti BeachRace Bredene 9/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Pieterv
Mountainbiker

Post by Pieterv »

amai,

Het weerbericht is allesinds veelbelovend:) Dat wordt leuk
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Indeed, ik hou hier al de ganse week de Duitse wetterzentrale in het oog.

Zoals het er nu naar uit ziet zal het tss 2 regenvlagen rijden worden.
Een regenvestje meebrengen is wel aan te raden.
sdv
Mountainbiker

Post by sdv »

Nu heb ik ook nog wel een stomme vraag zeker :oops: , iedereen spreekt hier van de bar in de banden. Ik ga ook voor de eerste keer deelnemen aan Bredene. Toch is me iets onlogisch, ga je met minder bar net niet meer rolweerstand hebben??? of weegt dat absoluut niet op tegen het wegzakken in het zand??? En zo ja, we gaan toch meestal op hard zand rijden??? Grag toch nog eventjes verduidelijking, trouwens ik rij met sch supermoto en weeg 85kg
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

zet ze op 2kg en zal in orde zijn, ik reed stees op 1.8 en nooit lek
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

sdv wrote:Nu heb ik ook nog wel een stomme vraag zeker :oops: , iedereen spreekt hier van de bar in de banden. Ik ga ook voor de eerste keer deelnemen aan Bredene. Toch is me iets onlogisch, ga je met minder bar net niet meer rolweerstand hebben??? of weegt dat absoluut niet op tegen het wegzakken in het zand??? En zo ja, we gaan toch meestal op hard zand rijden??? Grag toch nog eventjes verduidelijking, trouwens ik rij met sch supermoto en weeg 85kg
Als je je banden zachter zet heb je ook meer draagvlak en zul je minder snel wegzakken rolweerstand is daardoor minder.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Is er de mogelijkheid om enkele uren voor de start nog iets van het parcour te verkennen? bv rond 12u..?
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Scale wrote:Is er de mogelijkheid om enkele uren voor de start nog iets van het parcour te verkennen? bv rond 12u..?
Ja dat is zeker geen probleem. Je kan zolang het parkoer op tot de startbox sluit.
Het is wel niet gelijk in het veldrijden dat je steeds tss linten rijdt.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

ik ga ook afkomen starten de 20km en de 45km ondereen ik kom voor de 45km met daginschrijving? wat is het juiste adres voor inschrijving krijgt ge da ook een parkeerkaart zoals in de panne?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Van Hoey Gert wrote:Ik weeg 86kg en steek een druk van 2 bar in big apple banden. Heb al met meer en minder druk gereden, maar dit is het beste voor mij. Van die extreem lage drukken, geloof ik niets, daar neem je geen golfbrekers mee.
Als jij met 2bar reed en 86kg weegt, waarom kan iemand van 15kg lichter dan niet met 1.3bar rijden? Tuurlijk moet je oppassen bij golfbrekers, ik kan op golfbrekers m'n banden op vier bar nog stuk rijden hoor, de rijtechniek is gewoon (bijna) allesbepalend.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

rocco wrote:ik ga ook afkomen starten de 20km en de 45km ondereen ik kom voor de 45km met daginschrijving? wat is het juiste adres voor inschrijving krijgt ge da ook een parkeerkaart zoals in de panne?
Inschrijving en afhalen stuurnummers: sportcentrum “Ter Polder” in Bredene Spuikomlaan 21!

En nu gaan supporteren voor DE ploeg van Brugge! Wij zijn PRO Brugge! :lol: :lol:
Post Reply