Daar moeten en wensen wij ons als organisator ook aan te houden. We willen immers ook volgend jaar en de daaropvolgende jaren nog organiseren.
Met alle controles van de gemeente Heuvelland, Regionaal Landschap Westvlaamse Heuvels, Agentschap voor natuuur en bos, Natuurpunt ... en zo kan ik nog een eind doorgaan mogen we blij zijn dat nog een dergelijk parcours in elkaar kan geknutseld worden !
wat beterft de bevoorrading, inderdaad, de lekkere hapjes ( broodpudding dixit meerder reacties !) waren al eerder uitgeput.
daar wordt aan gewerkt!
clubje wrote:Ben ik nu de enige die het parcours vond tegenvallen?
Enfin: leuk parcour, mooie hellingen, enz...maar er was geen enkel verrassend weggetje en 80 % van het parcours waren gewoon BLOSO-wegen; het viel trouwens op dat de pijltjes bijna altijd net boven de bekende BLOSO-pijltjes hingen.
Mensen van de streek zullen ook wel gemerkt hebben dat het eigenlijk een combinatie was van de BLOSO-route van Ieper en die van Heuvelland. Ok, in de palingbeek was er een stuk die anders verboden is, en in Wijtschate en hier en daar nog ergens, maar van een TT verwacht ik tot veel meer 'nieuwe' en prive-stukken, want anders kun je gewoon uit jezelf de BLOSO-routjes gaan volgen?
Nogmaals: bedankt aan de organisatie, goede bepeiling enz...maar als ik eerlijk mag zijn vond ik het parcours niet bijster origineel...
en de bevoorrading vond ik persoonlijk ook niet echt uitgebreid, vooral niet in vergelijking met andere TT's die ik doe. Ik ben echter iemand die dat niet belangrijk vind en ik ben al blij met enkele sinaasappels. Ik was wel heel laat gestart, misschien was de voorraad dan al uitgeput.
ps. klein voorbeeldje: op de kemmelberg kun je, net voordag je zou afdalen langswaar de renners bij Gent-Wevelgem de Kemmel beklimmen, het bos induiken om zo de Kemmel af te dalen: een prachtig stuk! Dit is echter normaal verboden, maar op een TT moet dit toch kunnen toegelaten worden? Het stuk is nog geen 400 meter.