Beste Adri,A d r i wrote:Jouw mails komen ook nederig en gevat over, Mr Bailleul
'Ik ben nederig geboren'.
Vriendelijke groeten
Jan B.
Post by Jan Bailleul »
Beste Adri,A d r i wrote:Jouw mails komen ook nederig en gevat over, Mr Bailleul
Post by jerommeken »
Knokke had toch ook niet veel weg van een typisch mountainbikeparcour maar eerder van een veldritparcour.....jerom wrote:
Anderzijds, MDC in Knokke, toch maar met de bloemen naar huis gefietst.
Dat vraagt om bevestiging.
Voor mijn part mag hij mee naar Athene maar dan moet hij toch eerst bewijzen dat hij beter is dan oa Jimmy T. En de enige manier om dat te doen is in MTB-wedstrijden voor Jimmy te eindigen.
Post by Cannonneke »
Mmm ja en nee ... Bart en Sven kunnen beide nog groeien in eender welke discipline, MDC daarentegen zit toch wel ver (er mss al over?!) aan het einde van zijn latijn ...A d r i wrote: Zouden de reakties hetzelfde geweest zijn als Bart Wellens of Sven Nys een selektie overwogen zouden hebben?? Ik vraag het me af.
Zo denk ik er ook over! Het is voor niks goed dat er meer MTB op tv komt. Dit doet het mountainbiken meer slecht dan goed...catchup! wrote:
De beelden van het WK mtb niet gezien? Hoe iedereen elkaar feliciteerde, hoe Roel als derde Filip om de hals vloog? In tranen? Hoe de tweede juichend over de streep kwam? Hoe de vierde als een gek wapperend met z'n nationale vlag aankwam?
En de beelden van het WK veldrijden gezien? Hoe enkel de eerste kan lachen? Hoe de anderen precies een minuut stilte ter nagedachtenis houden? Of zelfs staan bleiten? Hoe men bij het nakaarten met modder gooit? Hoe sommige insiders klagen over 'te weinig rivaliteit tussen de crossers?'
DAT, beste, is het verschil tussen mtb en cross. En hopelijk blijft dat nog lang zo. Eén remedie: zo weinig mogelijk media annex publieke belangstelling = weinig sponsorgeld en weinig belangen = geen verziekte sfeer.
Dus: minder mtbee op teevee.
nah!
(En ik blijf het niet netjes vinden dat mario op de rug van de verdienste van anderen naar de os zou gaan. Ook al is hij misschien sterker.)