22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

GECKO wrote:Niet te missen!

Ik ga hier voor de 60 km denk ik, maar als het droog ligt en ik voel me goed dan probeer ik de 80. :roll:

Kicken! Lijken oppikken wordt het inderdaad. Niets zo leuk als tientallen mindere goden(met alle respect!) bergop vlotjes voorbij te fietsen... :P

Be there or be square!
Een niet mindere God doet de 80 zonder compromis. 8) ook met alle respect :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

christmtb wrote:

Ik ga hier voor de 60 km denk ik, maar als het droog ligt en ik voel me goed dan probeer ik de 80. :roll:

Kicken! Lijken oppikken wordt het inderdaad. Niets zo leuk als tientallen mindere goden(met alle respect!) bergop vlotjes voorbij te fietsen... :P

Be there or be square!
Een niet mindere God doet de 80 zonder compromis. 8) ook met alle respect :wink:
Das gesproken zi. =D> =D> =D>
Trouwens toch raar dat je die snelle rijders en vlotte klimmers van't forum zo weinig tegenkomt hé :roll:
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

kenny wrote:
christmtb wrote:

Be there or be square!
Das gesproken zi. =D> =D> =D>
Trouwens toch raar dat je die snelle rijders en vlotte klimmers van't forum zo weinig tegenkomt hé :roll:
En als ge die dan tegenkomt hebben die juust ne slechten dag of problemen met één of ander. Normaal halen ze wel 25km/u, maar die ene dag dat ge ze dan eens tegenkomt kunnen ze u tempo van 22km/u nie volgen #-o begrijpe wie begrijpe kan.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

bieste wrote: En als ge die dan tegenkomt hebben die juust ne slechten dag of problemen met één of ander. Normaal halen ze wel 25km/u, maar die ene dag dat ge ze dan eens tegenkomt kunnen ze u tempo van 22km/u nie volgen #-o begrijpe wie begrijpe kan.
T'ligt aan de banden :lol: :^o
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

lol

wij komen normaal ook af en tis mijn eerste keer in die streek dus kzal al content zijn als ik de 40 overleef aan ne gemiddelde van 17/u [-o<

zal wss wel nog wat minder zijn maar ben er om ervan te genieten en da gaat ni als ik halfdood op mijne velo zit #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Het PB-gehalte van Jodelaitie op het forum daalt met de dag,maar......geloof me dat is goed nieuws.Ik ben er zeker van dat hij nu dagelijks bezig is met dat parcours in zijn juiste vorm te leggen.

Bij deze kan ik hem misschien nog even een hart onder de riem steken :

Jodelaitie,de laatste (loodjes) weekjes komen eraan en niet afgeven,hé.
Het steekt op geen netelke of een meterke off-road maar....als ge van s'morgens tot s'avonds rondtoert op dat parcours moet ge bij de moeilijke momenten maar ne keer denken aan vtt-tjes maai avonturen. :wink:
Iedere inspanning wordt beloond!!!!Dus (Nog) een tandje bijsteken,hé :wink:

Intussentijd kan ik al zeggen dat ik gedurende drie weken de weide van boer Teun hebt afgehuurd in mijn straat en daarin een perfecte copie heb gemaakt van de beruchte BL-weide #-o .Waarom???
Wel,ik heb terug plannen om na 79 km daar in dat laatste stukje een nummerke op te voeren die meer indruk zal nalaten dan vorig jaar. :P :P :P .Dagelijks ben ik dus aan het oefenen en ik hoop dat het me (nog)zal lukken tegen de 22ste :wink:
Last edited by veeteeteetje on Sun 08 Jun 2008 20:51, edited 1 time in total.
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

ja die weide
mooie herinneringen...
en dan enkele babes met ....(cola?)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ja ja,denk dat het zero cola was,maar hij ging binnen als champagne met dat"schoon" volk aan de bediening!
Na zo'n mooie en zware tocht smaakt dat allemaal als champagne,als het fris aangeboden wordt!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Zoals beloofd vorige week , hier een hoogteprofieleke van de volledige 80km . Met de aanduiding van de 3 bevoorradingen en enkele splitsingen.
Meer gaan we niet prijsgeven.
Zou ongeveer moeten kloppen (zijn stukjes aan mekaar gezet).
Wat die hm betreft bovenaan (1682hm) , zal zoveel niet zijn. Ik vermoed ergens rond de 1350hm barometrisch en we zorgen voor een rustige eerste 20km.
De mannen van de 80km zullen zeker kunnen vertrekken om 7u30, maar niet alle inschrijvingsposten zullen dan open zijn.

Image

Maar even belangrijk : wat heb ik dit weekend ontdekt toen ik mijn nummer zocht ergens op een inschrijvingslijst dit weekend aan een ingangsdeur ?
Er is er eentje jarig op 19 juni ! =D> =D>
Aan hem/haar om zich bekend te maken, ik zal niets verklappen. :drunk:
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

archie bunker wrote:
katrien20 wrote: Degenen die denken dat deze toertocht veel minder zwaar is dan de 85 km in Maarkedal...
Ik wil niemand afschrikken maar deze tocht is normaal gezien veel zwaarder dan de herderstocht van Maarkedal. De meeste hellingen zijn langer, andere zijn dan veel steiler. Het is zomer waardoor ze alles in hun tocht kunnen in steken. En wees gerust : ze zullen dat zeker doen.
En de vlakke aanloop dan : deze zal na de tocht door veel rijders geaprecieerd worden.
Dit zal mijn 7de deelname worden : ik weet waarover ik spreek.
Ik heb hier al veel lijken zien toekomen en zelf ook al dikwijls in staat van ontbinding toegekomen.
Dit was nu een ding dat ik gemist heb op de herdermarathon, die lange hellingen die kluisbergen te bieden heeft!
Jammer genoeg de voorbije 2 weekends na de Herdertocht niet meer kunnen biken.
Nog 2 weken om me voor te bereiden voor de 80km, voorbije jaren was het trouwens maar 70km en al superzwaar.
Post Reply