Zo 15-06-2008 flanderscup vilvoorde
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- merida alf
- Mountainbiker
ja mijn uitslag klopt ook niet in de fun b volgens den uitslag zou ik ongeveer 24 min over den eerste ronde gedaan hebben en maar 4 rondes terwijl ik 5 rondes heb gereden dus die chips kunnen ook falen denk ik ik heb er een mailtje naar toe gestuurt maar ja het was leuk eigenlijk is het niet zo belangrijk maar het was toch wel effe verschieten als je achteraan staat
Nja, wel als je ze allemaal ging rijden natuurlijk, algemeen klassement . . .jkl wrote:ja mijn uitslag klopt ook niet in de fun b volgens den uitslag zou ik ongeveer 24 min over den eerste ronde gedaan hebben en maar 4 rondes terwijl ik 5 rondes heb gereden dus die chips kunnen ook falen denk ik ik heb er een mailtje naar toe gestuurt maar ja het was leuk eigenlijk is het niet zo belangrijk maar het was toch wel effe verschieten als je achteraan staat
Heb ook mailtje gestuurd, maar heb ze de nummers ook zien noteren aan de finish, die mogen ze ook wel eens controleren!
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker