20/04/2008 SNELLEGEM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Na de mooie wegrit van 120 km Peter Van Petegem, morgenochtend paraat voor de 50 km.
Ben benieuwd naar mooie parcours
Tot dan.
Ben benieuwd naar mooie parcours
Tot dan.
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Ik kom wss ook af...
Ik zal alleen zijn, dus als je ook alleen bent en je tempo niet te hoog ligt... Spreek me maar aan als je me tegenkomt
. Zwarte Specialized Stumpjumper, grijs/rode helm, mss oranje bril...
Ik zal alleen zijn, dus als je ook alleen bent en je tempo niet te hoog ligt... Spreek me maar aan als je me tegenkomt
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
*geeeeeuw* Nu kruip ik in de wagen op weg naar Snellegem. Gisteren pas om 2h in mijn bed na en smoefelfestijn van à volonté ribbetjes...
Als dat maar goed komt in Snellegem

- BertenFocus
- Mountainbiker
Post by BertenFocus »
'k Heb me geamuseerd! 't Was een mooie tocht, zalig met dat zonnetje!
Met dank aan de organisatie en aan een "Safety Jogger" om me nu en dan op sleeptouw te nemen!
De tocht kan je terug vinden op http://trail.motionbased.com/trail/epis ... ue=5442754
Groetjes
Met dank aan de organisatie en aan een "Safety Jogger" om me nu en dan op sleeptouw te nemen!
De tocht kan je terug vinden op http://trail.motionbased.com/trail/epis ... ue=5442754
Groetjes
- OrbeaBiker
- Mountainbiker
Post by OrbeaBiker »
Proficiat aan de organisatie
Mooie tocht, goede bewijzering, maar wel eens verkeerd gereden in één van die prachtige bosjes. Het leuke is dat er dan direct ne man of 5 ook verkeerd rijden
Ook subliem: tweede bevoorrading. Organisatie heeft echt alles op alles gezet om ons te laten genieten van den boerebuiten ... een drankje en een hapje volledig omringd door welriekende vlaaien
De morgen gestart met Motorbiker en GP, en "believe it or not" ... Motorbiker en ik zijn samen met GP aangekomen
Hoe dit mogelijk was? Door een unieke combinatie van omstandigheden: net als motorbiker een aantal weekends moeten skippen en vorige week in Izegem afgedraaid om de smeerboel aan Haspeslagh te vermijden
Blijkbaar is dit het wondermiddel
Moet ook gezegd dat wij schuimbekkend in het zweet zijn aangekomen en GP nog niet eens was opgewarmd en besloot om nog wat km's bij te trappen.
Volgend jaar zeker weer van de partij, en bestel alvast maar dat goed weer zodat het ook weer van de partij zal zijn.
Last but not least: Motorbiker: ik kon je bijna volgen, dus zal ik Cowboy Peter toch ne keer moeten uitdagen
Mooie tocht, goede bewijzering, maar wel eens verkeerd gereden in één van die prachtige bosjes. Het leuke is dat er dan direct ne man of 5 ook verkeerd rijden
Ook subliem: tweede bevoorrading. Organisatie heeft echt alles op alles gezet om ons te laten genieten van den boerebuiten ... een drankje en een hapje volledig omringd door welriekende vlaaien
De morgen gestart met Motorbiker en GP, en "believe it or not" ... Motorbiker en ik zijn samen met GP aangekomen
Hoe dit mogelijk was? Door een unieke combinatie van omstandigheden: net als motorbiker een aantal weekends moeten skippen en vorige week in Izegem afgedraaid om de smeerboel aan Haspeslagh te vermijden
Blijkbaar is dit het wondermiddel
Moet ook gezegd dat wij schuimbekkend in het zweet zijn aangekomen en GP nog niet eens was opgewarmd en besloot om nog wat km's bij te trappen.
Volgend jaar zeker weer van de partij, en bestel alvast maar dat goed weer zodat het ook weer van de partij zal zijn.
Last but not least: Motorbiker: ik kon je bijna volgen, dus zal ik Cowboy Peter toch ne keer moeten uitdagen
- dhoop
- Mountainbiker
- Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Supper tocht
, zowel parcour, bevoorrading als bepijling waren zeker in orde.
Volgende editie van deze tocht kom ik zeker terug af.
Volgende editie van deze tocht kom ik zeker terug af.
Zeer prachtige tocht
maar dat wist ik al na de wintereditie van januari, zeker de beste uit de streek
maken gebruik van zogoed als alle bosjes (met leuke technische passages)
goede bevoorrading, goede bepijling
zeker een van de beste over het hele jaar gezien
kortom deze tocht is af
tot volgend jaar
zeker een van de beste over het hele jaar gezien
kortom deze tocht is af
tot volgend jaar
chapeau jongens voor de organisatie van deze tocht. Die was werkelijk prachtig, gecombineerd met een lekker zonnetje. Vooral dat privaat stukje bos met klein hellinkje: schitterend. Met 5 man en 2 vrouwen de grote toer gedaan, en vertrokken vanuit Varsenare, goed voor 58 km... Onze vrouwen worden beter met de week