Het quickstep blok kwam beter naar voren dan gedacht, tacktisch heel sterk.. CSC daarentegen viel collectief tegen. Cancellara zijn uitleg achteraf vond ik wa slapkes da iedereen naar hem zit te kijken dat hebben de andere favorieten ook.
Flecha ging wel snel naar devolder en dacht dat 'm volderke ging grijpen ma toen reed 'm precies tegen een muur. Nuyens mooi mee en dat Boonen ni meeging met Nuyens vind ik wel spijtig. Boonen zal wel denken aan Roubaix waarschijnlijk en een 2de plaats interesseert 'm niet zo..
Die ene da op die versmalling rijdt was zo doodop dat 'm niets meer zag denk, serieuze smak wel amai. Seingever moest opzij gaan. Hoste serieus gefrustreerd maar pech kan iedereen overeenkomen.. ook respect voor Van Avermaet.. zo jong & zo'n wedstrijd rijden, ook de hollanders hebben blijkbaar een goeike te pakken met langeveld.
Enfin, benieuwd naar Roubaix!
Pronostiek voor de ronde van vlaanderen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Wat je zegt van Cancellara vind ik ook. Ik denk dat hij over zen piek heen is, maar hij wilt het gewoon nog niet toegeven. Dit zag je ook al in de E3-prijs.Sjoerie wrote:Het quickstep blok kwam beter naar voren dan gedacht, tacktisch heel sterk.. CSC daarentegen viel collectief tegen. Cancellara zijn uitleg achteraf vond ik wa slapkes da iedereen naar hem zit te kijken dat hebben de andere favorieten ook.
Flecha ging wel snel naar devolder en dacht dat 'm volderke ging grijpen ma toen reed 'm precies tegen een muur. Nuyens mooi mee en dat Boonen ni meeging met Nuyens vind ik wel spijtig. Boonen zal wel denken aan Roubaix waarschijnlijk en een 2de plaats interesseert 'm niet zo..
Die ene da op die versmalling rijdt was zo doodop dat 'm niets meer zag denk, serieuze smak wel amai. Seingever moest opzij gaan. Hoste serieus gefrustreerd maar pech kan iedereen overeenkomen.. ook respect voor Van Avermaet.. zo jong & zo'n wedstrijd rijden, ook de hollanders hebben blijkbaar een goeike te pakken met langeveld.
Enfin, benieuwd naar Roubaix!
Boonen kon gewoon niet meer mee met Nuyens wat normaal is ook als je op alles springt wat beweegt. Op den duur geraakt het vatje op. Hij heeft wel een zeer sterke wedstrijd gereden en ik ben er zeker van moesten ze Volderke nog hebben gegrepen dat Boonen dan zeker had gewonnen, hij was de sterkste man in die groep.
Van Avermaet is gewoon een klassebak, ik heb hem nog een paar wedstrijden zien winnen bij de beloften en daar was hij altijd al bij de wereldtop. Die gaat nog grote dingen laten zien.
- iron gonzo
- Mountainbiker
Post by iron gonzo »
de beste heeft gewonnen.
het was mooi om te zien (ook la heb ik enkel de laatste 30 km maar gezien op TV)
wel moeten ze wat doen aan de te veel motoren.
terwijl ze rond volder hangen aan de achterkant en dus hij moet beuken tegen de wind
zaten ze bij langeman (of hoe hij ook noemt) er voor en kon die mooi slipstreamen en dik profiteren.
het was mooi om te zien (ook la heb ik enkel de laatste 30 km maar gezien op TV)
terwijl ze rond volder hangen aan de achterkant en dus hij moet beuken tegen de wind
zaten ze bij langeman (of hoe hij ook noemt) er voor en kon die mooi slipstreamen en dik profiteren.
langeveldiron gonzo wrote:de beste heeft gewonnen.
dieje gomes ding ook lekker over da borduurke
- iron gonzo
- Mountainbiker
Post by iron gonzo »
yep nog een geluk dat die seingever op tijd wegsprong.
zijn fietsje is wel schroot
zijn fietsje is wel schroot
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Jawaddedadde!
Wat een koerske! Wachten op de Oude Kwaremont en dan ze zien vliegen ...
De Koppenberg in natte staat zo opvlammen Tommeke Boonen met Volderke in t wiel, efkens uw dominantie tonen ...
Dan Volderke die springt op alles wat beweegt en nog met vier andere wegrijdt ... Om uiteindelijk zelf aan te zetten bij samensmelting!
Was samen met Emperor of the Mud aan het kijken en ik zei 'als ie op de muur bovenkomt met 20 sec. is t binnen' - ie geloofde me niet, is spannend geweest (Flecha op 9 sec) maar uiteindelijk eeft ie het gedaan!
Wat een koerske! Wachten op de Oude Kwaremont en dan ze zien vliegen ...
De Koppenberg in natte staat zo opvlammen Tommeke Boonen met Volderke in t wiel, efkens uw dominantie tonen ...
Dan Volderke die springt op alles wat beweegt en nog met vier andere wegrijdt ... Om uiteindelijk zelf aan te zetten bij samensmelting!
Was samen met Emperor of the Mud aan het kijken en ik zei 'als ie op de muur bovenkomt met 20 sec. is t binnen' - ie geloofde me niet, is spannend geweest (Flecha op 9 sec) maar uiteindelijk eeft ie het gedaan!
-
pieter mels
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus
Post by pieter mels »
fotos van de ronde van vlaanderen genomen op de muur en kluisber zijn te zien op http://www.pixelatestudio.com/ronde_van ... _fotos.htm
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
tom bonen is in form voor roubax stond in de krant, ben benieuwd of hij zich daar nog eens gaat tonen.