Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Leefde gulder allemaal nog? :D
Hoe zit het met onze tocht?
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

i'm alive and kicking, maar ik organiseer dit hier niet dus effe wachten!
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

ik heb een heel goed voorstel : kom gewoon allemaal op zo 27 juni naar onzen toertocht te eksaarde . ge kunt kiezen tussen een tocht van 25 of 50 km langs de mooiste paden in eksaarde,moerbeke,wachtebeke,stekene,sinaai. inschrijving 8-10 u in cafe sportlokaal te eksaarde.apres-bike in de voetbalkantine met gratis pannekoeken en leffe (niet gratis)
hopelijk tot dan pat2
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Hallo hallo,

Ik ben ook altijd nog alive and kicking.
mijne "marathon" rijd ik de laatste tijd heel regelmatig in stukken en brokken (telkens tochten tussen de 40 en 60 km) in de weekends.
Ik wil zeker nog altijd eens nen tocht rijden, maar da mag voor mij net zo goed dien TT zijn in Eksaarde als nen aparte tocht.
BTW, den 12e juni is er ook een officieuze Mountainbike.be-dag in Gent.

Dit weekend kan ik wel nie aangezien ik er een paar dagen van tussen knijp en de voorlopers van de Pyreneen ga aanvallen met de MTB.
Volgend weekend is t dan den Ardennes Trophy die ik wel gepland had te rijden en t weekend dààrna ben ik ook bezet (t zijn dan de motoraces in Oostende waar ik al een paar jaar naartoe ga).

So, it's up to you all!!!

BTW, k heb mij ook eens geinformeerd ivm permanente bloso-routes, maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord teruggekregen (enkel dat mijn vraag in "behandeling" is).
pat2
Mountainbiker

omgeving stekene moerbeke

Post by pat2 »

hallo, kwou nog eens informeren of er geinteresseerden zijn om naar onzen tt te komen en zo de streek te verkennen.we kunnen misschien om 8u30 afspreken aan de inschrijving.ikzelf zal er zeker zijn maar biken zal er die dag niet inzitten omdat ik dan vele andere dingen zal moeten doen.
maar daarna kunnen we zeker samen iets drinken in de voetbalkantine van eksaarde met gratis pannekoeken. be there pat2
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste wat bied de TT in Esaarde, hoe kun je de plaats best bereiken.? Als je dit ook kan uitleggen kan er best wat meer volk op af komen. Graag. Sportieve groeten, Rudy VdE.
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

het is uiteraard een vlak parcours maar heel afwisselend met 80% onverharde veld-en hoofdzakelijk zanderige boswegen.er is een ruime parking voorzien en bike-wash +douches aan het voetbalveld van eksaarde waar ook de apres-bike is. komende van gent kun je het best oude baan gent-antwerpen (n70) nemen tot net voor lokeren waar je linksaf kunt ri eksaarde.van daaruit is het goed aangeduid(het is aan de kerk)inschtrijven :8-10u op 27 juni (2.5-4€) tot dan pat2
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Ik zal er in ieder geval zijn!!!
Hoe noemt de straat juist? Want ik kom met de fiets van Sint-Niklaas en zoek via de routeplanner de kortste weg...
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

de inschrijving is in eksaardedorp 120
tot dan pat2
jethrobikerboy
Mountainbiker

Post by jethrobikerboy »

hoi ,
ik zon ookes gaarne meerije kben van de buurt van wachtebeke das kzie da wel goe zitte hé sportieve groeten jethrobikerboy =P~ :D
Post Reply