17/02/08 Zwevegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb de tocht gereden in Zwevegem. Akkoord, de grootte van de pijlen zouden in het vervolg iets kunnen aangepast worden. Maar blijkbaar zijn het altijd dezelfde laagvliegers die 3/4 maal misrijden. Deze rijden waarschijnlijk met str... in hun ogen en komen dan klagen over de bepijling. Pas dan uw snelheid aan en u zult er gene km missen.
Volgens mij ligt gewoon het probleem dat de meeste de meute volgen, als de mannen op kop verkeerd rijden volgt de rest gewoon.Senha wrote:Ik heb de tocht gereden in Zwevegem. Akkoord, de grootte van de pijlen zouden in het vervolg iets kunnen aangepast worden. Maar blijkbaar zijn het altijd dezelfde laagvliegers die 3/4 maal misrijden. Deze rijden waarschijnlijk met str... in hun ogen en komen dan klagen over de bepijling. Pas dan uw snelheid aan en u zult er gene km missen.
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
Senha wrote:Ik heb de tocht gereden in Zwevegem. Akkoord, de grootte van de pijlen zouden in het vervolg iets kunnen aangepast worden. Maar blijkbaar zijn het altijd dezelfde laagvliegers die 3/4 maal misrijden. Deze rijden waarschijnlijk met str... in hun ogen en komen dan klagen over de bepijling. Pas dan uw snelheid aan en u zult er gene km missen.
stront in mijn ogen heb ik nie en zo rap heb ik nie gereden(zoon van 10j mee) maar toch 4X misreden ik hoorde iemand die alleen onderweg was en toch 3X misreden en 't is ook geen laagvlieger MSS FEL KLEUR voor de pijlen gebruiken
Als ik berichten zoals deze lees, vraag ik me toch af waarom sommigen onder ons aan mountainbike doen. Voor velen is dit immers de perfecte vorm van ontspanning. Als men dan niet snel zou mogen rijden omdat er van die klojo's zijn die daar blijkbaar gefrustreerd van worden, waar zijn we dan mee bezig?Senha wrote:Maar blijkbaar zijn het altijd dezelfde laagvliegers die 3/4 maal misrijden. Deze rijden waarschijnlijk met str... in hun ogen en komen dan klagen over de bepijling. Pas dan uw snelheid aan en u zult er gene km missen.
Zelfs zonder "stront" in de ogen, Mr. Senha, moest je tot op korte afstand naderen om de juiste richting te zien.
De bepijling zou misschien beter kunnen door iets in de vorm van een pijl te hangen, in plaats van bordjes met een pijl op getekend.