16/02/2008 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

zwiebertje wrote:Da blondje :drunk: op den aprés mocht er ook zijn!!! =P~ :lol: :wink:
Cup 33 zeker ?
:drunk:

Bij mij was 't liedje na 10km al uitgezongen : de moteur liep constant in 't rood. Ik heb in Aaigem dan maar forfait gegeven en ben naar huis gekropen.
Na een douchke en een half uurke in de zetel eens mijn temperatuur gepakt : 38,5°.
Geen wonder dus dat het overal zeer deed en dat ik gene zak vooruit ging #-o
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Heel schoon tripke met de vele off-road
Parcour was af veel afwisseling gehad, de Beverberg
nog een stukse mee genomen, weinig of geen modder gehad
De bevoorrading was in orde ,de tweede wel gezien maar voorbij gereden
De afspuitstand was meer dan ok even eens de GRATIS fietsbewaking
en de over hitte douche's,daarna nog een alpro soya met een leuke bediening :P , daarna nog een lekkere ename van't vat
Een dikke proficiat aan de organisatie =D>
Tot de volgende zeer zeker :-D
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Herder Steven wrote:Voor de tweede bevoorrading hing er inderdaad een doek. Je moest dan de oprit van een halfopen bebouwing oprijden. Op het einde van de oprit stonden in een garage de etens- en drankwaren uitgestald.

Zodanig hard en laat mn bocht genomen dat ik het gazon van die mensen als uitloopstrook heb moeten nemen... :oops: Ook niet de bedoeling he. Chans dat de pelouse goed hardgevroren lag.
dus die nobby nick sporen op da mooi peloezeken zijn afkomstig van uw C'daleke... :-D
Heb me voortreffelijk geamuseerd vandaag. Mooi ritje, goeie bepijling... alles okidee. Wel soms verraderlijk glad op sommige plaatsen, zo was 't wat spannend. Fokking hete douches en lekkere rijstpap met Ename, een combo die wonderwel werkt :-D Top ritje vandaag
stelvio
Mountainbiker

Post by stelvio »

Idd zeer mooie rit, maar ik heb het ondanks de goede uitpijling het toch voor mekaar gekregen om ergens te misrijden #-o . na 39km op mijn teller stond ik terug aan de start ](*,) . Ik heb er dan nog maar de rit van 25 km bijgelapt ,zo had ik op het einde toch 64Km op de teller,en ben ik toch zeer tevreden huiswaarts gekeerd. prima organisatie =D> =D> verder nog een woordje van dank aan de mensen van de bevoorrading en de seingevers die smorgen voor ons toch de koude hebben moeten trotseren =D> =D> =D>En een woordje van ondankbaarheid aan de boer die het zo nodig vondt om zijn beerkar te ledigen op het parcours [-X [-X
Last edited by stelvio on Sat 16 Feb 2008 23:19, edited 1 time in total.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Knappe tocht, prima organisatie zeer goede bevoorrading, =D> =D> =D> spijtig dat we de 2de niet hebben gevonden, blijkbaar op iemand zijne hof. Mooie en leuke bikesters onderweg en bij de start, is natuurlijk ook altijd meegenomen hé. Voor de rest prachtig weertje en met speciale zooltjes ook geen koude voeten of tenen gehad.

Achteraf nog een lekkere blonde ename met rijstpap en het was weer een dagje om van te genieten. Tot in mei wijngaerdvrienden 8)
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

christmtb wrote:#-o #-o #-o
Juist tot de vaststelling gekomen dat ik mijn Gore Windstopper op het speelplein/parking vergeten heb :cry:
Ik denk dat ik ze laten hangen heb op het klimrek,daar ik daarnaast geparkeerd stond.Dus als iemand een zwart met vooraan twee witte strepen
Gore vestje gevonden heeft, [-o< [-o< [-o<
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Gweñito Gafotas wrote:dus die nobby nick sporen op da mooi peloezeken zijn afkomstig van uw C'daleke... :-D
Yes yes, I was there...
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Ik ben opgegroeid in Herzele en vond het absoluut de moeite om nog eens van Gent af te zakken. Alles wat je aan veldweg kan doen dat de moeite is op grondgebied Herzele zat in de grote toer. Met een prachtig zonnetje en een lichtjes bevroren ondergrond een zeer goed berijdbaar parcours, bij regen wordt dit inderdaad veel zwaarder. Ik ken de baantjes daar redelijk goed en rij al vele jaren in de regio met de mtb, en heb zelfs nog een nieuw baantje gedaan dat ik nog nooit gereden had (klimmetje in aaigem). Proficiat voor de organisatie: vooral de verkeersborden op de straten en de vele seingevers vond ik indrukwekkend. Ook de gratis fietsenparking kon ik wel appreciëren. Ik vond de bevoorradingen wel :-) en ze waren in orde, net als de duidelijke afpijling. Al deze dingen tonen het enthousiasme van de club om er echt een schitterende mtb-tocht van te maken.
Een zeer tevreden musti dus... =D>
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Gisteren vertrokken met een lichte verkoudheid die nu geëvolueerd is tot een zware "valling". :evil: Toch heb ik er geen spijt van, want een mooie tocht gereden in Herzele. Zoals hierboven reeds aangegeven "een echte veldtoertocht"met mooie klimmetjes en afdalingen die het geheel aantrekkelijker maakten. Vooral het stuk voor de bevoorrading kon me zeker bekoren. Alles was zeer goed berijdbaar, maar na een natte periode is dit waarschijnlijk wel anders. In dit geval is de keuze road-off-road een goede optie. De organisatie benaderde de perfectie: duidelijke bepijling, seingevers, nadars half op de weg bij gevaarlijke oversteken om het verkeer wat te vertragen, een zeer goede afspuitstand met zeer veel slangen, bewaakte fietsparking, ... Een dikke proficiat! =D> =D> =D> Bij de bevoorrading hoorde ik dat hun zomerparcours nog beter is. Ik moet mijn agenda nog eens bekijken, maar probeer er zeker bij te zijn.
unitas
Mountainbiker

tt herzele

Post by unitas »

honderden foto's van de tt in herzele op onze site

www.unitassteenhuize.be
Post Reply