Nog nooit gemountainbiked in Aarsele-Tielt, ben benieuwd. Precies wel al wat mooie slagen gezien
Tot zondagmorgen, mogelijks met paar van Willem Tell, Knurrebikers, Barty en Zoef de Haas
Post by Knurrebikers lady »
Post by Metalbiker »
Oeioei, 'k sin precies mijne job van frietbakker kwijt....goldengiant wrote: Gelukkig heb ik ook al iemand horen spreken van den APRES , en de dorstigen laven en de hongerigen voeden zijn werken van barmhartigheid dus hebben we terug het FRIETKOT![]()
naar Aarsele gehaald...
Dus geen uitvluchtendit jaar van ik moet gaan eten heb honger ge kunt bij ons ook eten........
![]()
Oela Knurre, heeft er nu nog nen hondejob bij hihiKnurrebikers lady wrote:Zie de laatste dagen niet anders dan gele bordjes met "De Tegenterters" gezien ik in Aarsele werk.
Nog nooit gemountainbiked in Aarsele-Tielt, ben benieuwd. Precies wel al wat mooie slagen gezien.
Tot zondagmorgen, mogelijks met paar van Willem Tell, Knurrebikers, Barty en Zoef de Haas
Post by jodelaietie »
Yep en als het goed bevroren is kunde tegen 10u nog naar de "messe" in Aarsele ofMX jorgy wrote:Het forumtreintje om 8u dacht ik?
Post by jodelaietie »
Ik zou grondgebied Aarsele wil verlaten om 11u00, reeds gewassen en gekleed. Misschien moet we wel naar de messe om te biddenMoustache wrote:Wat komt je dan goed uit... die messe of datjodelaietie wrote:Yep en als het goed bevroren is kunde tegen 10u nog naar de "messe" in Aarsele ofMX jorgy wrote:Het forumtreintje om 8u dacht ik?.
Komt mij goed uit want moet gaan eten tegen "snoens".???
Post by Metalbiker »
Just de rit in Torhout afgewerkt met SuPaH Fly en Hanzi. Een gewoon trainingsritje, niet te zot en niet te snel...Metalbiker wrote: ... een extra spanning op de grote ere- wedstrijd GP versus Hanzi.