Ongeloofelijk!!!!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

opmerkeljk toch :

feit : tuig van het gruwelijkste soort mismeesterd 2 fietsers ...

oorzaak : na 3 blz op het o zo sportieve MTB forum, hebben de wiertoeristen het weldegelijk wederom aan zichzelf te danken.

lang leve de dikbanders , de rest ==> Sucked Big Time !!!

:roll: :roll: :roll:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Foempes wrote:opmerkeljk toch :

feit : tuig van het gruwelijkste soort mismeesterd 2 fietsers ...

oorzaak : na 3 blz op het o zo sportieve MTB forum, hebben de wiertoeristen het weldegelijk wederom aan zichzelf te danken.

lang leve de dikbanders , de rest ==> Sucked Big Time !!!

:roll: :roll: :roll:
Ik ben mountainbiker in hart en nieren... Maar trainen doet men nu eenmaal het best met de koersfiets op de weg... En ja af en toe is een wegkoers rijden doet ook u snelheid ten goede.
Maar goed ik ga er niet verder op in gaan.
triple XXXL
Mountainbiker

Post by triple XXXL »

Ik ben mountainbiker in hart en nieren... Maar trainen doet men nu eenmaal het best met de koersfiets op de weg... En ja af en toe is een wegkoers rijden doet ook u snelheid ten goede.
Maar goed ik ga er niet verder op in gaan.[/quote]

zal ik dan maar iets verder gaan

idd bekrompen filosofie hier LATEN WE EEN STAPJE VERDER GAAN op de weg rijden ,rij ze maar omver (stapje verder)
zonder helm en bril rijden geen medische hulp(logisch toch)
geen mtb kleding (geef ze een pak rammel)

verziekt hier een beetje mtb vrienden =levensgenieters
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

triple XXXL wrote:idd bekrompen filosofie hier LATEN WE EEN STAPJE VERDER GAAN op de weg rijden ,rij ze maar omver (stapje verder)
zonder helm en bril rijden geen medische hulp(logisch toch)
geen mtb kleding (geef ze een pak rammel)

verziekt hier een beetje mtb vrienden =levensgenieters
hmm dat is nu toch wel juist iets te ver. Ok, er zitten er hier op dit forum die absoluut tegen wielertoeristen zijn (heb ik ook al mogen ondervinden), maar ik geloof (en hoop oprecht) dat dat een minderheid is.

Wat je zegt van "op de weg rijden, rij ze maar omver", gaat meer over het niet op het fietspad rijden, dan over het feit "wielertoerist". Hoe ik daarover denk, moet je hierboven maar eens lezen, ga dat niet allemaal herhalen.

Zonder helm en bril geen medische hulp??? Wie zegt dat?
Sowieso ben ik 100% voor een helm (ook al vind ik dat bijlange niet altijd comfortabel). Ik heb ooit iemand gezien, uitgeweken voor een beest, aangereden door een auto. Had hij een helm gedragen, hij was er misschien nog geweest, want hij had een zware wonde aan zijn hoofd. Dus ik ben van het principe: ik draag een helm, want ik wil niet dat iemand ooit van mij zegt "had ze maar een helm gedragen, ze was er misschien nog geweest...".
Maar dat geen helm dragen = geen medische hulp is inderdaad een stap tever. Maar zover ik zie, zegt ook niemand dat hier...

En geen mtb-kleding = een pak rammel.
De mensen die zo redeneren zijn even idioot als die automobilist waarmee dit topic begonnen is: zonder reden iemand afslaan is NOOIT goed te keuren.
Maar ik denk niet dat er hier mountainbikers uit de "harde kern" zijn, die zomaar een wielertoerist zouden afslaan hoor.
Althans dat hoop ik, anders moet ik dringend sneller leren rijden om die mannen voor te zijn :wink:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

kawa wrote:
Absoluut niet, maar ik erger me ook mateloos aan dunbanders die fietspaden mijden.... en kan me dan ook inbeelden dat een agressieveling een stapje verder gaat dan zich achter het stuur te ergeren.
En voor ik hier commentaar op krijg: Nogmaals, het is niet goed te praten wat die kerel gedaan heeft.
Maar ook voor u: een fietspad is VERPLICHT te gebruiken, ook met een koersfiets....
En ook al rijden ze met 5, is nog geen reden om het hele rijvak in te nemen, met het gloednieuwe fietspad erlangs [-X
Volledig akkoord.
Maar om daarom iemand op het gezicht te slaan ? Lijkt me ook dat er ergens een aanleiding is geweest..

En dat MTB-ers dat nooit doen ? Hier in hartje Hageland zie je ook stoten op de baan hoor, van dikbanders die denken dat ze wat meer mogen.
Alleen is MTB geen sport voor constant op de baan, dat is het enige wat in ons voordeel pleit. De kans dat je een auto in dezelfde rijrichting hindert, is veel kleiner.
Voor hetzelfde geld, dezelfde feiten gepleegd op 2 dikbanders ?

Maar die trainingsgenoot die het hazepad kiest terwijl zijn compagnon rammel krijgt ???? :lol: Al te gek.
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Die twee gasten in die auto zullen wel pijn aan hun ogen gekregen hebben van die lycra kleding (aaaaaaah). 8)

GRAPJEEEEEEEE

Ik vindt het vooral straf dat die trainingsmaat zo snel moest gaan lopen dat 'ie nog nie eens de nummerplaat van die auto kon bekijken en onthouden.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik denk dat als je het meemaakt, je als 'maat' niet direct beseft wat er gebeurd en je ook gewoon gaat lopen. zou ik automatisch doen denk ik. aangezien ik niemand ben die zomaar begint te lappen. t'is misschien een beetje laf, oké. ik rij zelf ook met de dunnebandjes-fiets. en het is reuzefijn. de fietspaden liggen er soms marginaal slecht bij maar toch probeer ik er op te rijden. een goede training om toch op slechte fietspaden te rijden kan zijn: eens over een kasseiweg passeren. (zij die hem kennen --> die van in geel ten aard bijvoorbeeld. wat een cutkasseiweg, maar wel leuk)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

daelman wrote:ik denk dat als je het meemaakt, je als 'maat' niet direct beseft wat er gebeurd en je ook gewoon gaat lopen. zou ik automatisch doen denk ik. aangezien ik niemand ben die zomaar begint te lappen. t'is misschien een beetje laf, oké.
Ik vraag me af wat "maat" bij jullie wil zeggen.... :-?
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Waarschijnlijk "met twee maten en gewichten ..." :wink:
parring
Mountainbiker

Post by parring »

daelman wrote:ik denk dat als je het meemaakt, je als 'maat' niet direct beseft wat er gebeurd en je ook gewoon gaat lopen. zou ik automatisch doen denk ik. aangezien ik niemand ben die zomaar begint te lappen. t'is misschien een beetje laf, oké. ik rij zelf ook met de dunnebandjes-fiets. en het is reuzefijn. de fietspaden liggen er soms marginaal slecht bij maar toch probeer ik er op te rijden. een goede training om toch op slechte fietspaden te rijden kan zijn: eens over een kasseiweg passeren. (zij die hem kennen --> die van in geel ten aard bijvoorbeeld. wat een cutkasseiweg, maar wel leuk)
als je gaat trainen op klein binnenwegen, liggen er geen fietspaden, het is er nie druk en je hebt geen las van het verkeer, je kan rustig in het midden rijden, het licht er meestl niet slecht enkel als het heeft geregen en het is seizoen voor de boeren blijft ge beter weg met dunnebandjes
Post Reply