28/12/07 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
bqn
Mountainbiker

Post by bqn »

De 15-jarigen AMG wrote:
Canyon boy wrote:
Lichterveldenaere wrote: Dan kom je in Lichtervelde City uit, gewoon de Koolskampstraat blijven volgen die overgaat in de Ring van Lichtervelde en volgen tot de rotonde en daar links richting Roeselare. De Sadef bevindt zich rechts tussen de volgende rotonde en de verkeerslichten.
Eigenlijk liggen de Koolskamstraat en de N35 samen ter hoogte van de afslag. De afslag zelf is een sterke bocht naar rechts.
Daarmee...
Jonge jonge jonge... al die routebeschrijvingen, ooit al eens gehoord van een wegenkaart, een GPS of in het beste geval GOOGLE MAPS???
Er staan al pijlen(grote gele plakkaten) die je zullen loodsen naar de start, als dat een troost kan zijn.
Vanmorgen nog wat correcties aangebracht op het cyclocrossparcours in Gits en nog eens een stukje afgebold om te zien of het allemaal nog in orde is. Het licht er overal tamelijk berrijdbaar bij dusja...

Ik zou zeggen tot morgen iedereen, geniet ervan en hopelijk keert iedereen voldaan terug naar huis.
Ik zal buiten aan de ingang staan en wat bij de fietsenparking, als ge denkt dat ge me ziet, zeg dan eens nen goeien dag of zo :-D

Als ge eruitziet als op je profielfotoke zal je veel keer een goeiendag mogen zeggen, ze kunnen niet naast je kijken! :lol:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

henkieboy wrote:stoan der ook plakkoaten oj van langs de lokkedieze komt ?
Oj de lokkedieze wit zin ton moe je gewone naar gits platse rien en deur de platse naar de grote boane en ge gaat vanzelve wel tegenkomn
maar plakkoaten van doar da peinzek nie zulle :wink: :lol:
moar kpeinze da je gie dat wel wit :^o
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

henkieboy wrote:stoan der ook plakkoaten oj van langs de lokkedieze komt ?
Da denk ik niet, er staan er vanaf Gits Platse denk ik.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

deze tt al twee (of is't 3 :roll: ) jaar op rij gereden en dacht dat ik dees jaar ging forfait moeten geven!! :evil: :evil: 't vrouwke is reeds terug aan het werk en ik kan de kids toch nie invriezen,hé!! :-D daarom de deskundige hulp kunnen inroepen van...oma!! =D> vertrekuur is niet bekend,zal waarschijnlijk in de late voormiddag zijn!!see you...
dingo 8)
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

:wink: wij komen ook met 3 bikers ,de rest moet werken ,naar Gits :^o
rond 8u30 starten

@ 15 j AMG ik rij ook met ene maar ne oranje met zwart =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

@wakkere bakker en
@slijkcrosserke:

'k zal d'er ook op tijd bij zijn zulle(8.30),die extra bevoorradingen juist voor nieuwjaar..... :bounce: :bounce: :bounce:(kwestie van den trein op de juiste sporen te houden.) #-o
pompierluc
Mountainbiker

Post by pompierluc »

wij komen ook af
starten in lichtervelde rond 8.15 :-D
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

den wakkere bakker gits wrote:
veeteeteetje wrote:Bakker,we zijn benieuwd voor vrijdag.
Het parcours had na vorig jaar nood aan een "frisse wind" en bij deze geloof ik wel dat jullie daarvoor zullen zorgen.

Ik start in ieder geval s'morgens met enkele forumbikers.
Ik zal daar zijn tegen 8u30.

Langs de ene kant spijtig dat je je nieuwste stukjes niet meer hebt kunnen inpassen,langs de andere kant hebben jullie al nieuwe stukken voor volgend jaar.

@slijkske : als er geen extra controle is,ga we moeten een tandje bijsteken,zeker??
Eerste extra controle kan, mag en zal je al hebben tussen km.2en3 :lol: :lol: :lol: als jullie op kruispunt komen waar rechts een gele café, genaamd "het onbeschreven blad" komen 30m. naar links en daar bevinden jullie zich ten huize "den wakkere bakker" en aangezien jullie nog allemaal tesamen zullen rijden zorg ik voor een hapje en een drankje. Zeker doen gasten jullie hartje zal vanzelf warm krijgen :drunk:

En nu nog slijkske warm maken want ver is het niet om een extra lusje in te lassen, neem er een km. of 3 bij :wink:, tot bij z'n deur.

Die nieuwe stukskes komen wel nog van pas denk dat der nu al enkele zullen vloeken op bepaalde stroken als er nog veel water uit den hemel valt :lol: :bounce:.

En we moeten met ons nieuw mtbteamke toch kunnen samenwerken met collega mtb'ers. :wink:

Wat het parcours van vorig jaar betreft eigenlijk wilde ze gewoon wat meer bergop in hun parcours krijgen, aangezien het MOUNTAINbiken is wat we doen, maar daardoor zaten ze wel met lange road stroken en eens je het gevoel hebt dat je lang op den asfalt aan het rijden bent dan geraak je dat gevoel ook niet meer kwijt. Nu ik ben ook altijd één van de eerste die daarover valt hoor begrijp me niet verkeerd. :-?
Maar ik kon hun redenering ergens wel begrijpen en denk zelfs met enkele aanpassingen aan het parcours dat ik daar een schoon TT'ken van kan maken maar dat zijn toekomst plannen hopelijk voor 2008 en met nen kerel als den AMG, de freak :lol:, zal dat wel lukken om der iets van te maken. [-o<

Greetz. den bakker
is dat olleene voen de forumbikers of meugen der ook andere komm (lik ik) ?
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Kom maar af henkie, ma wete, die forumbikers ge moe da goe swoinjeren :wink: , die bepalen grotendeels den opkomst, vandaar... :wink: :-D :-D
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

De 15-jarigen AMG wrote:Kom maar af henkie, ma wete, die forumbikers ge moe da goe swoinjeren :wink: , die bepalen grotendeels den opkomst, vandaar... :wink: :-D :-D
en den opbrengst aan de bar :lol:
Post Reply