12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Kgaan van het weekend moeten schrikkelen vrees ik :-?
Zaterdag m'n optreden en zondag feestje voor het nieuwe jaar...
Tzal dus een heel weekend niets zijn :-(
Volgend weekend vliegk er weer in :evil: :-D
Kvind wel jammer, alsk da ier zo allemaal lees zalt wel een boeiend tochtj worden :-D
Alle, ammuzeer julie :-D

Grtz tobi
delsolke
Mountainbiker

Post by delsolke »

khoop dat er de zondag geen veranderingen worden doorgevoerd qua parcours. Want door omstandigheden kan ik jammer genoeg niet de zaterdag komen en moet ik dus de zondag rijden :lol: en ik hoop dat het parcours ( door het weer ) niet anders zal zijn :-D

We komen zondag af met 5-6 jonge gasten :-) enkelen voor de 55 anderen voor de kleinere afstanden
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

en hoe zit mannen(en vrouwtjes) van kemmel, zal het parcours - gezien de weersomstandigheden - berijdbaar zijn
ik hoop het
op mij mag je alvast rekenen
zaterdag heb ik nog de krantenronde, maar zondag ben ik present

nitte de facteur
Last edited by nitte de facteur on Tue 08 Jan 2008 22:23, edited 1 time in total.
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

ja, hoe zit het met het parcours ? De temperatuur gaat omhoog, maar dat betekent meestal niet veel goeds, want het gaat harder regenen.....
Ik maak me toch een beetje zorgen...... :( :( #-o
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="balance2007"]ja, hoe zit het met het parcours ? De temperatuur gaat omhoog, maar dat betekent meestal niet veel goeds, want het gaat harder regenen.....
Ik maak me toch een beetje zorgen...... :( :( #-o[/quote]

Het parkoer zal zeker rijdbaar zijn.
men leert uit zijn vroegere fouten zou ik zeggen, modder zal er zijn maar van de fiets: nee :P :P :P :P

www.vttkemmel.be
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

uncle sam wrote:
CuBiker wrote:Voor de liefhebbers .. het parkoers met de hoogtemeters van de 55 km . De kwaliteit van de foto is niet alles ( scanner was defect ) , maar het zegt genoeg dacht ik !
De kleinere afstanden ( 20 , 35 of 45 ) zijn natuurlijk stukken hiervan
Zelfs al zou het veel regenen , alles blijft berijdbaar !
http://i13.tinypic.com/8gfnwww.jpg
Hangt vanaf nu boven mijn bedde :lol:
Hopelijk zit het weer wat mee zodat het parcours er op zondag nog wat doenbaar bijligt.
We hebben biefstukken gedregen naar d' arme Klaren zodat 't schoon weer zou zijn
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja dacht ook eerst te komen maar ben aan het twijfele, met da weer zal modder genoeg zijn zeker. En zijn er veel geulen daar in de baantjes want da haat ik,en eerlijk antwoorden hé jongens. Zal missch toch van de partij zijn.
Signer
Mountainbiker

Kemmel

Post by Signer »

Zal proberen nog enkele choufkes mee te brengen. :-D
Mij mag je alvast opschrijven voor de zaterdag.
Zondag nieuwjaarsreceptie v/d club.
:drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

CuBiker wrote:
uncle sam wrote:
CuBiker wrote:Voor de liefhebbers .. het parkoers met de hoogtemeters van de 55 km . De kwaliteit van de foto is niet alles ( scanner was defect ) , maar het zegt genoeg dacht ik !
De kleinere afstanden ( 20 , 35 of 45 ) zijn natuurlijk stukken hiervan
Zelfs al zou het veel regenen , alles blijft berijdbaar !
http://i13.tinypic.com/8gfnwww.jpg
Hangt vanaf nu boven mijn bedde :lol:
Hopelijk zit het weer wat mee zodat het parcours er op zondag nog wat doenbaar bijligt.
We hebben biefstukken gedregen naar d' arme Klaren zodat 't schoon weer zou zijn
beste cubiker,

ik raad je aan om de biefstukken terug te halen en de arme Klaren te bedienen met de klassieke eieren,
van biefstukken hebben ze immers geen kaas gegeten, wat dus wel een risico inhoudt
dus EIEREN

tot zondag
Last edited by de zoate on Tue 08 Jan 2008 22:32, edited 1 time in total.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

hey cubiker, t is voor mij om t even wa ge naar de klaren brengt, breng mij zaterdag liever een blonde leffe, indien je mij soep moet brengen betekend dit meestal nie veel 'soeps' . Rij jij zaterdag? Ik kom in ieder geval zaterdagmorgen, weer of geen weer. Ik probeer de 55,

hopelijks gaat t wa beter dan in lichtervelde. Heeft iemand tips om het blokeren van mijn derailleurke te vermijden ? Door t vele slijk die de V brakes ophopen, komt er meestal veel modder en vuil op de cassette en derailleur en ketting terrecht. Op sommige versnellingen blokkeerd de derailleur en komt mee naar boven, mocht ik op dit moment veel kracht steken heb ik stukken, nu heb ik al veel keer veel geluk gehad en steeds op tijd mijn kracht op de ketting kunnen beperken, ik klik dan uit de pedalen en doe met de punt van mijn schoen de derailleur weer naar beneden , hij komst steeds vast te zitten tegen de buis van mijn kader, ik kom dit meestal tegen indien ik voorraan het middenblad gebruik en achteraan het kleinste of op 1 na kleinste tandwiel gebruik.

Tot zaterdag alvast, voor 1 van de mooiste en zwaarste van de winter in w vlaanderen .
Post Reply