23/12/07 Koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

k kan t nie laten om ff mijn zegje te doen
1) De enige schulidige is de dief van de fiets.
Het is triestig dat je inderdaad alles goed moet sluiten en bewaken, dit is een enorme beperking voor onze vrijheid , waar ik toch heel erg op gesteld ben. Ik vind dit zielig dat t moet, maar t is realiteit.
2) k vind erg voor die mens maar t is inderdaad wel onvoorzichtig om u fiets ongesloten of onbewaakt achter te laten. Probeer eens 50€ zichtbaar in uw auto te leggen, t zal ook nie lang duren denk ik en t mag klaarlicht dag zijn de ruit van uw auto zal nie lang heel blijven. Een fiets is hier een veelvoud van, dus zelfs 2 de hands veel geld waard , altijd goed sluiten en zo mogelijk bewaken is de boodschap. Als ik denk hoelang ik mocht werken om mijn fietske te kopen???
3) bikers moeten weten dat veel fietsen gestolen worden, en vooral op tt, dus misschien een idee die ik reeds al formuleerde,vorig jaar : een bewaakte fietsparking op iedere tt, of fietsen stalling bewaken met camerabeelden, zo kunnnen de dieven betrapt worden. Misscien komt er dan eindelijk eens een eind aan deze wel erg verveldende plaag die het fietswereldje toch wel erg treft.

Een prettig kerstfeest en een leuk ,veilig, tollerant bikejaar 2008 voor iedereen
grtjs wim
Post Reply