Beste MTB-er
MTB Kelberg bedankt de 740 mountainbikers die hebben deelgenomen aan de toertocht in Diest. Bedankt ook voor de positieve reacties op dit forum. De opmerkingen in verband met de pijltjes zullen we onthouden voor de volgende organisatie.
Waarschijnlijk hebben een aantal potentiële deelnemers zich laten afschrikken door de weersvoorspelling die een ganse dag regen aankondigde. Iedere deelnemer zal kunnen beverstigen dat het nauwelijks een uurtje heeft geregend in de voormiddag. 's Namiddags was het zonnetje zelfs zeer regelmatig van de partij.
Groetjes en tot op onze toertocht in juni
MTB Kelberg
29/12/2007 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
Bij het binnen rijden hebben ze me nog net vast gelegd op foto.
komen deze ergens te staan??
Voor de rest prima organisatie!!!
komen deze ergens te staan??
Voor de rest prima organisatie!!!
foto's
@Joe Katsjoe en andere gefotografeerde deelnemers
De (gelukte) foto's zullen binnen enkele dagen gepubliceerd worden op de website van MTB Kelberg: www.mtbkelberg.be. Een heel kleine preview staat reeds op de startpagina.
Ik hou je op de hoogte via dit forum en via de website.
De (gelukte) foto's zullen binnen enkele dagen gepubliceerd worden op de website van MTB Kelberg: www.mtbkelberg.be. Een heel kleine preview staat reeds op de startpagina.
Ik hou je op de hoogte via dit forum en via de website.
@ jaro, mtber
De link werkt inderdaad niet. Blijkbaar heb ik per ongeluk nog een puntje achter de exacte URL opgenomen in de hyperlink. @ Brunox, bedankt voor de correctie.
De exacte URL van MTB Kelberg is dus: http://www.mtbkelberg.be
De link werkt inderdaad niet. Blijkbaar heb ik per ongeluk nog een puntje achter de exacte URL opgenomen in de hyperlink. @ Brunox, bedankt voor de correctie.
De exacte URL van MTB Kelberg is dus: http://www.mtbkelberg.be
- LaGamuza
- Mountainbiker
Hoikes, gisteren ook met delegatie gebold vertrokken net voor 14u was dus lekker rustig en om 16u weer binnen van de 41km veel BLOSO maar in tegengestelde richting was dus tof vond ik (eigenlijk mooier) Grasbos omhoog was afzien hoor. Eerste rit voor mij met cyclocross maar viel erg goe mee. De Muggenbergse Stoempers waren dus content. GRTZ.