15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

ik ben van zwevegem en die stond al in de agenda nog niet gereden,want ben nog maar begonnen met biken. en na al die goede reacties hebbek em nog eens dubbel onderstreept :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zopas Frank ne keer op de radio gehoord en steenbakkers,er is HOOP.

Alhoewel het nog 7 keer slapen is voor de "Moense kraker" wordt het vanaf woensdag rustig,droog en fris!!!!

Als dat waar is,wordt dat een heel goed bikeweertje en dus geen "flandrienwere".De laatste strook zal mogen aangepast worden tussen "dood" of "nog in leven" :lol: :lol:
In ieder geval zal de aanloop naar jullie tt heel goed zijn voor de uitpijlers en parcoursbouwers.

Dus het parcours mag aangepast zijn aan de weersomstandigheden. :wink:
Steek er maar nog een -nu nog moeilijk stukje bij- in plaats van .... #-o #-o
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

voila, de uitpijling zit er (gedeeltelijk) op... Het parcours viel al bij al mee met hier en daar wat kuitenbijterkes en smerige stroken...

Inderdaad, het weer blijkt een rustige periode tegemoet te gaan met temperaturen rond het vriespunt en geen neerslag... Zou het dan toch eens lukken? [-o<

Hopelijk is er een grote opkomst... :wink:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Lokske zal er waarschijnlijk wel bij zijn. En hopelijk wordt het weer inderdaad wat beter want ik vind het niet plezant meer; ik ga dan ook vanaf komende week de fitness zaal induiken.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Een rustige periode qua neerslag is idd welgekomen.
De Bellegemse klei zal anders weer teveel plakken waar het niet moet plakken :lol:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

stafke wrote:@steenbakkers;
allerbeste weersomstandigheden toegewenst(hopelijk het ganse weekend dan kunnen we ook mee profiteren [-o< [-o< )jullie verdienen dat weleens,de rest van de organisatie is zeker tip top in orde =D> =D>

ps:een mandje eieren naar de arme klaren dragen(of een goeie fles ........
:drunk: :drunk: )

sportieve groetjes
Stafke
Zou er toch iemand naar de nonnetjes geweest zijn??????? :lol: :lol:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

uncle sam wrote:Een rustige periode qua neerslag is idd welgekomen.
De Bellegemse klei zal anders weer teveel plakken waar het niet moet plakken :lol:
[-X [-X [-X [-X [-X

Vandaag gans het parcours gereden, en geen "Bellegemse" klei tegengekomen die blijft plakken waar het niet moet plakken !

Parcours ligt er (ondanks de vele regenval) perfect berijdbaar bij. We weten ondertussen waar de "ambetante" zones liggen (Kooigembos ed.) en deze worden ondertussen gewoon gemeden, en vervangen door wel (zelfs bij regenweer) berijdbare stroken.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Zaterdag kom ik naar Moen. Deze tocht staat reeds een tijdje genoteerd in mijn agenda. Normaal rijd ik niet zoveel tochten in de eigen streek (wel regelmatig een blosoroute bij droger weer), maar voor deze prachttocht maak ik graag een uitzondering. Ondertussen weten de meesten ook dat hier een dynamische club zorgt voor een uitstekende organisatie. Hopelijk worden de Steenbakkers voor hun inzet dan ook beloond met een grote opkomst. Twijfelaars...Moen is the place to be!
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Mij mag je ook verwachten... en niet alleen.

Organisaties van sympathieke MTB clubs hebben bij ons altijd een streepje voor =D>
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

jootje wrote:Mij mag je ook verwachten... en niet alleen.

Organisaties van sympathieke MTB clubs hebben bij ons altijd een streepje voor =D>
Vorig jaar was ik hier als enige Herder aanwezig, maar 'k heb zodanig reklame gemaakt over deze tocht, dat dit jaar massaal de Herders naar Moen afzakken...
Post Reply