18-11-2007 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pe
Mountainbiker

Post by Pe »

Schonen toer vandaag, ben altij gewoon van een 60 tal kilometers te doen maar vandaag had ik er 80... en da was toch ff zwaar :P
Na 60 km, 5 km voor het einde mezelf tegengekomen en moeten stoppen voor ff ne koek te eten. Daarna ging het terug :-D
kdi
Mountainbiker

Post by kdi »

Misschien nog een tip voor de organisatie: volgend jaar een lint spannen bij het afdalen van het Rot/Holsbeeksestwg richting Gelrode waar men naar rechts moest. Zijn altijd van die pippo's die enkele meter willen afsnijden ... met alle gevolgen vandien voor dieje mens zijne gazon. Ander alternatief dat je kan voorzien is een doos goed geplaatste nagels, dan leren die onnozelaars het ook wel af :-D

Voor de tocht zelf, uitstekende organisatie =D>
Last edited by kdi on Sun 18 Nov 2007 22:37, edited 1 time in total.
XCharlie
Mountainbiker

Post by XCharlie »

Fijne TT gereden met een fijn "winterzonneke" . Goed georganiseerd.
Tot de volgende.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

kdi wrote:Misschien nog een tip voor de organisatie: volgend jaar een lint spannen bij het afdalen van het Rot/Holsbeeksestwg richting Gelrode waar men naar rechts moest. Zijn altijd van die pippo's die enkele meter willen afsnijden ... met alle gevolgen vandien voor dieje mens zijne gazon. Ander alternatief dat je kan voorzien is een doos goed geplaatste nagels, dan leren die onnozelaars het ook wel af :-D

Voor de tocht zelf, uitstekende organisatie =D>
Had voor mij ook 2 pippo's die zonder enig respect voor deze gazonstrook kozen [-X . Zijn er meestal die geen 2 keer nadenken wat voor impact dit heeft voor een organisatie die sowieso al moet opboksen tegen kritiek allerlei. Als we deze sport willen blijven beoefenen zullen dergelijke pippo's toch wat meer respect moeten tonen. :evil:
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Diene "gast" die daar aan't filmen was was waarschijnlijk fonske van het
2 mega saeco team.Filmpje te zien op www.fonsmtb.be .Pas op want dit is geen gewoon ouder manneke,als ge'm kunt volgen zijde goe in orde.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

@Stefvh
Als je interesse hebt in een setje van Schwalbe namelijk 1 Noby Nic en 1 Racing Ralph (wat de ideale combinatie zou moeten vormen volgens menig biker) stuur je maar een persoonlijk berichtje terug, heb hier een set liggen die slechts 50km gereden(nieuw van verleden week), heb deze zaterdag eraf gehaald omdat ik persoonlijk een betere ervaring heb met een andere type band.

@ organisatie
Het was weeral een prima TT die voor herhaling vatbaar is =D> =D> =D>
We hadden nog net geluk aan de bevoorrading, laatste soepje is aan ons geschonken wat met deze temp. altijd deugd doet, alleen direct bergop vertrekken met een soepje op de maag viel niet echt mee.

Had bij aankomst 48km op mijn tellertje staan met 570 hoogtemeters.

Luc
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Bulls69 wrote:
Had bij aankomst 48km op mijn tellertje staan met 570 hoogtemeters.

Luc
Ik had er 470 hm en mijn grafiek vergeleken met deze op het forum, hij was identiek hetzelfde, 100hm verschil is nogal veel, één van ons 2 heeft een foute meting gedaan , of een bergske extra :wink:
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

het was weeral een perfecte organisatie =D> met een super-de-luxe bevoorrading (waren om 08.30 u vertrokken).

Enig nadeel van zo'n goeie organisatie : VEEL VOLK dus soms aanschuiven, maar dat nemen we er dan maar bij.
Boubard
Mountainbiker

Post by Boubard »

TT was dik in orde. Slechts 1x een voetje aan de grond moeten zetten en dat was aan de bevoorrading :wink:. Zo heb ik het graag.
=D> aan de organisatie.

Tot volgend jaar
big kahuna
Mountainbiker
Location: GT I drive 2.0 . Gary Fisher hifi . Red Bull SL carbon

Post by big kahuna »

He mannen allemaal bedankt om in Rotselaar te komen rijden.
Stond aan de bevoorading en ondanks het voorvalleke met de camionnet
was iedereen toch nog happy.
Aan iedereen die met dorst en een lege maag verder moest ,sorry maar we zullen volgend jaar zeker een paar pakken koeken meer voorzien en voor alle zekerheid de camionnet laten openstaan. :lol: :lol:
Post Reply