Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Nadien in Kalmthout inderdaad nen dikke Westmalle van't vat gedronken :drunk: ging goed binnen :wink: .

De bevoorading trok op niets maar het parcours was schitterend ! Max 3 a 4km asfalt gezien en voor de rest 't bos in en op de heide rondgereden, knap !

Gisteren is er sprake van geweest om volgende week zondag naar Hulst te gaan, maar als ik naar Baasrode ga laat ik zeker iets weten !

Dat ritje van de Daaf wil ik zeker ook eens doen, is een beetje back to my roots :bounce: !! Ben nl oorspronkelijk van Buggenhout !

Groeten hé mannen en dat de werkweek maar wat snel mag voorbijgaan :-?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja da was nie slecht zonder dat ik het door had hadden wijlle 50 km gereden in totaal,, en lekkere stukken modder 1e keer stak ik goe diep :oops: :-D e gun*666 en in buggenhout bos veel lopperkes :wink: ja jongens wie heeft er een voorstel :evil: ,zeg brutus ik ben van sint-gillis ; dus zo ver is dat niet he, :wink: en met wa volk is het beter dan alleen, =D> voor dat ge het weet hebt ge wa km binnen 8) allee jongens naar waar gaan we de zondag ik sta klaar :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja sorry DAAF aan u was ik vergeten maar ge zijt nijg bedankt jong als ge nog een ritje weet altijd welkom , :wink: ge moet daarvoor altijd niet zo ver rijden , en BRUTUS in hamme moet er schoon parcour zijn van hamme zelf dat is nieuw ,als ge het van de week eens kunt rijden??? laat ons weten hoe dat het is ,goe of slecht??? alvast bedankt
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

geen probleem jongens
kheb mij goe geamuseerd ondanks mijne lamentabele fysiek opt einde (overdaad aan apéros van den avond daarvoor zat er ongetwijfeld voor iets tussen :wink: )
tvalt zeker eens te herdoen
idd hamme wil ik ook wel eens checken; al veel goeds gehoord over dat stuk aan de mirabrug en kben er nog nie geraakt :oops:
brutus
Mountainbiker

Post by brutus »

ja jongens ik heb de voorbije weken het parcoers al eens gereden, en het technisch parcour aan de mirabrug is voor een beginnende mountainbiker als ik lastig. ben der efkes 2 keer op mijn kl...n gegaan, wa wilde die clikschoenen he. :wink: Heb daarna de kleine toer gereden was nie speciaal vanaf het kerkhof tot aan bouwmaterialen VDB constant naast den N41. #-o
De week nadien heb ik den toer genomen die iets langer was en die is wel beter, gaat langs moes enzo. De bepijling is niet slecht moet ik zeggen maar in beide ritten zitten de laatste kilometers wel op het zelfde parcoer.
Allez Daaf en Blade ik hoop dat ik ulder wa geholpen heb :-D en mss tot een van de volgende weken. Normaal ga ik zondagmorgen rijden natuurlijk als we den Anderlecht kloppen :roll: dan zou het kunnen zijn dat ik wel een huoten kop heb en in mijn bedje blijf.
:oops:
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Hey Brutus,
ik ben uk van "ham"... Ben wel al enkele jaren aan het mtb, maar zit nu met mijn knie thuis. Kijkoperatie gehad voor mijn kraakbeen da versleten is van de voetbal. Neeje nie vigor mor VK!!!
Dus as ik terug in orde ben en terug op mijn veloken geraak laat ik hier wel nog ies een berichtjen en dan kunnen we misschien ies een toerken maken!

grtz
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg e :oops: brutus hoeveel km zijn die tochten in hamme en hoeveel zijn er :wink: en is er modder :drunk: ja moorfretter tis nie plezant e aan uwe knie :( ik ben in april naar de kliniek moeten gaan voor mijne knie er was een scheurtje in , en toch nog last ze :cry: maarja ik kan toch rijden dus 8) ja ik zou toch eens naar dat parcour in hamme moeten gaan :P allee naar waar gaan we de zondag????? :evil: :evil: wie gaat er mee :bounce: :bounce:
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Tja, mijn knie is al een paar jaar het "zwakke" deel :-? van mij...
maar met het mtb heb ik er weinig of gene last van.
De mtb tocht in hamme is een 51km als ik mij niet vergis. Het technische stuk aan de mirabrug is wel tof, ken da als mijnen broekzak, ging daar vroeger met mijn bmx-sken ook altijd crossen. Voor de rest mag je zeker ook modder verwachten op de route, vooral naast den N41 is het drassig neig drassig als het nat ligt.
Het leuke aan den tour voor mij is dat hij ook de wegel achter mijn ouders aandoet. Voor de kenners, de Mergelbeek-wegel, of hoe je het ook mag noemen.
Zondag zal het nie vur mij zijn, nog iets te vroeg om al te gaan mtb.
cu 8)
brutus
Mountainbiker

Post by brutus »

:-) ja er zijn 3 routes in ham, 23,5km, 35km en 51,5km
de eerste is 51°/° offroad den tweede 49°/° en den derde 54°\° :wink:
IK HEB DE 23?5 EN DEN 35 AL GEREDEN en dan wast nog redelijk droog en derwas al wa moor zulle :evil:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik heb ze enkele weken geleden eens volledig gereden, iets van 53 km had ik op de teller.

Aan de lichten van Moerzeke ben ik gestart aan rood om vervolgens de buitenkant van de route af te rijden. Blauw en rood vond ik persoonlijk 't mooist om te rijden.

't is best wel opletten welke kleur je dient te volgen, je moet verschillende keren overschakelen, hieronder vind je de link naar het overzichtskaartje. :lol:

http://www.bloso.be/public/bloso/Docs/M ... droute.pdf

Best wel eens de moeite om te rijden =D>
Post Reply