04/11/07 Rumbeke (Roeselare)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Lang geleden dat ik nog zo weinig km op de teller stonden de zondag maar rumbeke ligt dan ook aan mn voordeur. Vertokken na een kaasavond met een stuk brie in de broek en nog wat rode wijn op de maag. Leuke tocht met alles wat je kan verwachten in de streek, het is hier ook de ardennen niet he.Mij goed geamuseerd en op mn hartslag gereden. NIet te vettig, geen stof :P .Allez tot de volgende
AV 25.6km/h
JustForFun
Mountainbiker

Post by JustForFun »

Vandaag ook deze tocht gereden. De tocht was ok met alle gekende stukken van de streek. Men heeft er m.i. uitgehaald wat erin zat. Ikzelf heb liever een toertocht met wat bos erin maar ja, in Roeselare en omstreken moet je niet veel bos verwachten. De hoeveelheid off-road was ok en ongeveer het maximum wat je in de streek mag verwachten.
Wat ik eigenaardig vind, is dat er nooit geen toertocht het sterrebos aandoet. Misschien krijgt geen enkele organisator hiervoor toestemming? Dat zou nochtans een mooi extraatje in het parcours zijn.
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

vanochtend vertrokken met rik c ,geert c en cube'ke .ik en cube'ke hadden afgesproken om samen te rijden met enkele young bikers maar we waren iets later dan afgesproken in rumbeke en daarom elkaar niet gezien. :cry:
we waren vertrokken voor een prachtige ,snelle tocht(45km)met een goede bevoorrading
kortom een prachtige tocht proficiat =D>
45km met gemiddelde van 23km/u
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Na Ruiselede en Bekegem de derde tocht voor mij deze week en eerlijk gezegd, Rumbeke was de mooiste van de drie! Eindelijk (een klein beetje) modder gezien en af en toe een technisch stukje. Volgens mij was er meer te halen aan de oude kaasmakerij en de kleiputten. Zeer positief was de goedkope drank op den après (1,50 euro voor 1 Leffe!!), hoewel dit niets meer met sport te maken heeft. Volgende week wordt het Ichtegem! :bounce:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Na Zele, Ruiselede en Bekegem, in Rumbeke de vierde MTB-tocht op vijf dagen tijd. Meer dan genoeg voor zo'n papcoureur als Rik C. wiens fel geteisterde knieën - na een lang vervlogen carrière als 'pap-motocrosser' - vooral in 't deel voor de bevoorrading zich nadrukkelijk lieten gevoelen.
Daardoor, en mede door de gebrekkige stuurvaardigheid op de gladde modderige stroken (rijd nl. altijd op vééél te hard geblazen banden #-o ) constant op achtervolgen aangewezen op onze facteur Geert C. en 't klimmerke. Na de zeer verzorgde bevoorrading (lekkere Ice-Tea !) hen zelfs moeten laten gaan, maar dankzij een groepje hardrijders toch terug in hun wiel geraakt. Uiteindelijk lekker misbruik gemaakt van een paar slippertjes van hen beiden, op het technische stuk aan de kleiputten, om hen definitief ter plekke te laten en alleen terug richting centrum Rumbeke te bollen.
Ondanks geen mogelijkheden tot bospassages hebben 2 fast to follow en co, m.i. voldoende uit de streek gehaald om er een leuke, afwisselende tocht van te maken. Erika's Baaikers hebben er alleszins voldoende deugd en plezier aan beleefd.
chamberke
Mountainbiker

Post by chamberke »

Vanmorgen vertrokken met cavens voor de 45.
tWas een leuke afwisselende tocht met een goede bevoorrading.
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Leuke tocht daar in Rumbeke, heb me goed geamuseerd.
Toffe off-road passages, na de bevoorading hoofdzakelijk road en dat betekend GASSEN!!
Met een mini TGV-tje bestaande uit 4 man lekker gegast met een kruissnelheid van een goeie 35km/uur, zaalliiigggggg!
Jammer dak niet op tijd was om met de overige Young Bikers mee te rijden. Volgende keer é!
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

De 15-jarigen AMG wrote:Leuke tocht daar in Rumbeke, heb me goed geamuseerd.
Toffe off-road passages, na de bevoorading hoofdzakelijk road en dat betekend GASSEN!!
Met een mini TGV-tje bestaande uit 4 man lekker gegast met een kruissnelheid van een goeie 35km/uur, zaalliiigggggg!
Jammer dak niet op tijd was om met de overige Young Bikers mee te rijden. Volgende keer é!
:-? ja jong als je jonge bikers wil aantrekken ga je toch iets trager mogen rijden vooral voor de beginnende want uwen drempel lig hoog te hoog !!!!!! :drunk:
Aranesp
Mountainbiker

Post by Aranesp »

Het was van mij 2 jaar geleden dat ik nog in Rumbeke gereden heb en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
Volgens de streek hebben de organisatie toch goeie strookjes bijgestoken
en dat komt alleen maar ten goede voor de bikers.
Tot volgend jaar. :-D
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Gisteren ook gereden met enkele Collega-Steenbakkers.

Mooi parcours op de 45 met mooie off-road en enkele technische stukjes.
Aan de kleiputten toch even tegen de grond gegaan toen mijn voorwiel onderuit schoof :-?.
Bevoorrading was in orde.
Enkel de bike-wash en de douche heb ik aan mij voorbij laten gaan wegens te veel volk.

Dan maar vlug een pintje of twee gedronken en naart werk vertrokken. Kheb mij daar dan maar gewassen :roll:.

Kom zeker nog terug.
Bedankt =D> =D>
:wink:
Post Reply