17/11/07 sint-andries

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Bouwerke Ed wrote: Bedankt Bbq we kunnen alle helpende krachten gebruiken. =D>
Ja laps, m'n vrouw zegt wel dat de broodjes bij haar moeten gemaakt
worden, hihhhhi #-o #-o Voor alle duidelijkheid, da is iets voor
het bestuur alleen en nie voor de mountainbikers. Eddy, hou er
ook rekening mee dat ze nu ook het eten leveren bij Cercle Brugge,
dus er moet toch daar iets inzitten. Jullie prestaties zullen dus
verbeteren. Wel jammer dat ze deze week uitzonderlijk maar
1 keer hebben moeten leveren, tja zie nu het resultaat.... #-o #-o
Bouwerke Ed wrote:
christmtb wrote:Ik zie door het bos de bomen niet meer,waar is de start nu? St-Michiels of St-Andries?Bethanxt.
Het is Sint-michiels,
En mag ik eens grappig zijn, het kan ook St Willebrord zijn............ :^o :^o :^o :^o
brubiker
Mountainbiker

routebeschrijving

Post by brubiker »

Voor diegene die Brugge via de Expressweg (A17) vanuit Kortrijk of via de E40 binnenkomen, is een aanbevolgen routebeschrijving op de site geplaatst. U vindt ze onder de link http://www.brugsebikers.be/routeplan.html .

Veel bikegenot en tot zaterdag!
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Bouwerke Ed wrote:Korte parcoursbeschrijving: Start Veemarkt, Coppietersbosje, Hermitageweide+pad, Stal Tillegem, Tudorbos, Beisbroekbos, Private dreef,1ste doorgang Herdershoevebosje, Vloetemveldbos, (splitsing 55km lus van 9km nr Snellegem, Jabbeke+Blosobosje nr Zerkegem), 2de doorgang Herdershoevebosje, private dreef, Spoorwegbedding, (splitsing 55km lus van 6km nr Merkenveldbos), private weg, bosje vijvers Loppem, Tillegembos nr Veemarkt. Voor de 55km worden er 12 bossen doorkruist en zijn er 30 stroken. :wink:
Aangezien ik de zondag in De Panne start, ben ik op zoek naar een vlakkere en snellere rit dan Steenhuize. Denk dat deze ideaal is...en streek rond snellegem is altijd mooi!!
Gwieto
Mountainbiker

Post by Gwieto »

Ik woonde tot aan m'n 21 jaar in Zedelgem, en reed 6 jaar aan een stuk elke weekdag langs de Diksmuidse Heirweg naar school in Brugge.
Ik zal met plezier eens terug door die bossen crossen waar ik jarenlang braafjes op de weg ben doorgefietst.
FlyingP
Mountainbiker

Post by FlyingP »

Klinkt allemaal goed, dus op mij mag je ook rekenen ! Krijg nog wel wat volk mee, en vooral den "apres-bike" wil ik niet missen !! 8)
Freddie Raketie
Mountainbiker

Post by Freddie Raketie »

Hopelijk rij ik hier weer niet alleen want mijn moatje sukkelt met de gezondheid. Als het meezit starten we tegen 13u00 voor de 55km. Voor mij de eerste keer die tocht en ik kijk er naar uit. Tot zaterdag.
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Awel,schrijf mij er ook maar bij :P :lol: :lol:
Gezien al die lovende commentaren kom ik zeker af.

Sy
VHJ
Mountainbiker

Post by VHJ »

kan er iemand meer info geven over deze tochten.
wil er ook eens gaan rijden. :-k

op 2de Kerstag 26/12/2007 VTT Leietocht

www.sportcomite-astene.be
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,

Zou rond 8 uur willen starten in Sint-Andries, jaar na jaar is dit een prachtige tocht. Het probleem is wel dat ik vrijdagavond eerst naar Torhout ga voor de nachtrit, dus het zou wel eens kunnen gebeuren dat de beentjes niet echt meewwillen zaterdagochtend. Maar ja dat zien we dan wel een keer dat we vertrokken zijn é.
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht sint-andries brugge

Post by stoempe »

Halloooooooooo

Na het lezen van al die lovende kommentaren, kan het niet anders : ik moet en zal erbij zijn.Kijk er al naar uit, tot zaterdag :P :P :P :P :P
Post Reply