redelijk wat hoogtemeters met zand en da kroop in mijn benen
en veel nieuwe gezichten
tot de volgende zou ik zeggen
Post by devil biker »
Post by Stalen Worm »
Kan ik alleen beamen, geweldige groep!!, SUPERTOCHTJE, prachtig fietsweer, beetje koud om 9 uur, maar tegen de middag, met een zacht zonnetje was het echt heerlijk om te rijden.Arez wrote:Aan iedereen dat er was nen merci voor het vormen van de geweldige groep !

Post by Jannemanneke »
Sorry, dat 'k er maar efkes bij was. Wat ik wel heb gemerkt is dat er weer veel werk in de voorbereiding van het parcours gestoken is geweest. Goed georganiseerd dus. Chapeau!Sjoerie wrote:
Watje jan pikte ook nog ff aan vlak voor de bevoorrading. Na de bevoorrading een groot deel singletracks en nog wat klimmetjes.. maar we hadden nog wat venijn voorzien voor de staart![]()
Post by Jannemanneke »
What's wrong Peter?Chimaera wrote:damn, ik had er graag bij geweest. Mijne flux staat echter nog op't werk. Vrijdag teruggekomen van oefening en serieus slecht nieuws ontvangen, ik had geen goesting om mijne velo op te stappen om naar huis te rijden. m'n vriendin is me komen halen met de vervangwagen (clio). Op dit moment zit ik er compleet onderdoor en ik zie niet direct nen uitweg. hopelijk kan ik snel den bike op dat ik m'n zinnen kan verzetten.
Post by Strikybart »
Kunne we mijn accident nie als werkwoord gebruiken alstublieft dankuwelSjoerie wrote:Amper het bos in en ik maakte al een serieuze tuimeling à la strikybart.. alleen ben ik nog heel, mijn voorwiel iets minder ma kom.. het was het begin van een mindere dag voor mij.
Tzal voor volgend jaar zijn want de ketting gaat er af voor 07Strikybart wrote: Trouwes, ge zult nog veel moete oefene op mij te evenare ze Sjoerie
Ik volg.. zomer 08 ofzoStrikybart wrote:Of er nog een 3e editie gaat komen is nog af te wachten maar in mijn geval zal het pas voor na juni 2008 zijn dus..