22-23/09/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Freddie Raketie
Mountainbiker

Post by Freddie Raketie »

Voor mij in Ingelmunster ook de opening van het MTB seizoen :-D . Al wel eens een tochtje ingelast verleden week van een 40km in de Streek Tielt-Egem-Pittem om de fiets en de rug #-o te testen.
Tword weer aanpassen na een seizoen op de weg.
Toch ga ik voor de 60km. Op hoop van een heel goede dag.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

#-o #-o #-o
Mijn deelname voor morgen hangt aan een zijden draadje.
Tzal 50/50 worden.
Anders gaan we zondag onze schade moeten inhalen.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.

Greetings the voltman
Start nieuwe seizoen ? [-X [-X
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ?? :drunk:
Rhumboy
Mountainbiker

Post by Rhumboy »

Ik zal dit jaar ook terug van de partij zijn. Zal starten op zaterdagnamiddag om 13u. Vind het een mooie tocht. Zal wel weer dezelfde zijn als vorig jaar.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

zanneis wrote:
the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.

Greetings the voltman
Start nieuwe seizoen ? [-X [-X
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ?? :drunk:
Tuurlijk voor mij trouwens ook, maar de winter heeft voor mij net dat ietsje meer, en met het seizoen bedoel ik het nieuwe clubklassement dat loop bij ons van dit weekend tot juni.

Greetings the voltman
frustie TB
Mountainbiker

Post by frustie TB »

Zaterdag zullen de Frusties ook weer van de partij zijn
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Heb een beetje last van restless legg syndroom, zeker met het voorspelde weer. :bounce: :bounce:
Ik zie hier en daar ook pijltjes spontaan van richting veranderen, tenzij dit de bedoeling is [-X [-X , best eens kijken tussen doortocht paanders en paadje aan Leon Sagaert. 1 pijl heeft last van vallende wind en stuurt iedereen naar links, waar de pijlen verder naar rechts aangeven :evil:
We houdt zich daar nu mee bezig, verdorie.
Efin, laten we het zonnetje verder aanbidden en hopen dat het zo blijft op zondagmorgen.

grtn,
Nonkel T
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Voor de bandenkeuze niet twijfelen.Vergeet niet dat er sowieso al veel baan inzit.
Off-road,hier en daar een plaske nog dat vermeden kan worden door er rond te rijden.Voor de rest een 98% droog parcours,denk ik.
Dus vlammen maar!!!!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

ik kom zondag, morgen de 1e dag, zeg dan ff hoe die was hé
jasper dejonghe
Mountainbiker

ingelmunster

Post by jasper dejonghe »

ingelmunster is wel goed redelijk wat off road
zal wel zwaar liggen want de laatste dagen heeft het hier wel redelijk wat geregend.maar zondag zal zeer mooi weer zijn,ik ben al zeker van de partij.
Post Reply