Tword weer aanpassen na een seizoen op de weg.
Toch ga ik voor de 60km. Op hoop van een heel goede dag.
Post by Freddie Raketie »
Start nieuwe seizoen ?the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.
Greetings the voltman
Post by the voltman »
Tuurlijk voor mij trouwens ook, maar de winter heeft voor mij net dat ietsje meer, en met het seizoen bedoel ik het nieuwe clubklassement dat loop bij ons van dit weekend tot juni.zanneis wrote:Start nieuwe seizoen ?the voltman wrote:Yeaaaaaaahhhhhhhhh eindelijk de start van het nieuwe seizoen, een heel belangrijk seizoen want dit jaar kan ik keizer worden, ik ben op zaterdag en zondag van de partij, zaterdag in de nammidag samen met mijnen jr. en de zondag komen mijn vrouwke en de kids mee om samen met moozemeiske en kelly een deel van het parcours af te wandelen, ze voorspellen trouwens prachtig weer.
Greetings the voltman![]()
![]()
Is het voor een "echte" mountainbiker geen gans jaar mountainbikeseizoen ??
Post by veeteeteetje »
Post by jasper dejonghe »