23/09/07 Minimeeting Hechtel third editon

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Ooh 100km perfecte training :-D
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Ik ga morgen al eens over en weer rijden naar Hechtel (80km), kwestie van de baan eens aan te voelen ... als dit meevalt rij ik dan met de fiets ...

Devil ... gewoon meekomen, hard zal het zeker niet gaan en we zullen op tijd vertrekken ... eneuh ik ben nogal nen dikke vent, dus plaats zat om uit de wind te hangen! Een goede duurtraining en een ongelooflijk gevoel in de beentjes als ge 's avonds thuis komt! Ziet ge 't nie na de tocht niet helemaal meer zitten, pak den trein terug naar Turnhout (of Mol) ...

Sjoerie, de weg terug na nen après ... dan moet ik wel een paar keer ne pisstop maken meestal! Eerst iets eten en dan rustig uitrijden (20 a 25 km/uur) terug!

Misschien dat een paar gasten van Dessel ook wel willen aanpikken (wallie, janman?).

Hoe meer hoe makkelijker .... morgen meer ...

Ben.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ben Lee wrote:Ik ga morgen al eens over en weer rijden naar Hechtel (80km), kwestie van de baan eens aan te voelen ... als dit meevalt rij ik dan met de fiets ...
Altijd welkom om een tussenstop te doen en/of bij te tanken. Ik ben normaal gezien de hele dag thuis morgen. Ben reserve op 't werk dus om negen uur bellen of ik moet gaan of niet.... [-o<

Je hebt een pb... :wink:
sanchez
Mountainbiker

Post by sanchez »

als ge een tochtje gaat make , wil wel mee :P
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

smorgens om 7u vertrekken :-?
zal er nog wel wat over slapen en het hangt van het weer af
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Ik ben dus naar Hechtel gereden, via mol en leopoldsburg, daar gaan draaien onder de brug (autobaan naar Lommel?) en dan terug via Eksel, Lommel (barrier) het kanaal op naar dessel en zo terug naar huis.

De heenweg bleek een stuk korter (40 km) , maar de terugweg was aangenamer rijden (51 km)

Sorry Kawa, ik had niet echt de tijd om even te stoppen in Hechtel, ik ben gewoon onmiddellijk terug gereden. (moesten 's namiddags nog weg en ik moest van de vrouw om 13.00 uur thuis zijn. (ik was nu al te laat)

In totaal 3 uur en 20 minuten gereden met een gemiddelde van 27,5 km ....

Het is zeker doenbaar ... ik zal na de meeting wel stikkapot zijn, maar blij dat ik het gedaan (en gekunnen) heb (dat was ik vandaag al) ...

Inderdaad om 7 uur afspreken om te vertrekken en dan rustig aan naar ginder ... afspreken boven op de brug tussen Oud-Turnhout en Retie.

Iedereen uit de streek mag eventueel daar mee vertrekken. Eventueel spreken we nog een verzamelpunt af in Dessel of Mol.

De terugrit vangen we na den aprés aan nadat we ergens een spaghettieke hebben gegeten! Ik zou zeggen dezelfde weg terug nemen als ik vandaag heb gedaan, het scheelt enkele km's maar is veel aangenamer te rijden.

Devil en sjouri verwacht ik al?! :wink: :wink:

Ben.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

als het goed weer is ;) ben lee
en het zou inderdaad tof zijn als er anderen onderweg aanpikken :lol:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Brug over den E34?

Count me in :-)
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

SjoerieMoerie wrote:Brug over den E34?
Yep ...

Kunnen de 16e (opening PiereLiereBinkenpad) verder afspreken!

Ben.
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

pakt dat ik wel meewil :-)
Bevestiging volgt later nog wel.
Post Reply