Volgend jaar kom ik terug
15/07/07 Asse - De hopduvels TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Deefke
- Mountainbiker
Vandaag de 75 gereden in Asse en me goed geamuseerd. Af en toe een goe klimmetje met soms wel eens een opstopping en toch ook enkele leuke afdallingen
. Het bos langs de E40 met die elektriciteitcentrale was ook de max maar ook veraderlijk door de vele gladde wortels.
Volgend jaar kom ik terug af van Loppem naar deze TT. Toch één van de betere voor mensen uit het westvlaamse.
Volgend jaar kom ik terug af van Loppem naar deze TT. Toch één van de betere voor mensen uit het westvlaamse.
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Een toffe tocht met afwisseling!!!!kawa wrote:Hier zien ze mij nooit meer!
Bevoorradingen waren wel in orde.
Ja, en in de Limburg zijn ze gewoon van zagen hé!
Alst daar toch zo goe is.....
Geen opmerkingen voor mij, in alle opzichten een mooie, sportieve,leuke zondagvoormiddag! Ik deed de 75 met een gemiddelde van 21!
Dus zo lichtlopend zal het wel ni gewwest zijn hé Kawa!
Limburgers zagers? Waarom? Ik was vol lof twee weken geleden in Heverlee. Toen gaf ik toe dat ik ten onrechte Vlaams Brabant altijd links had laten liggen.... In Heverlee zien ze mij zeker terug.oldy but goldy wrote:Een toffe tocht met afwisseling!!!!kawa wrote:Hier zien ze mij nooit meer!
Bevoorradingen waren wel in orde.
Ja, en in de Limburg zijn ze gewoon van zagen hé!![]()
Alst daar toch zo goe is.....
Geen opmerkingen voor mij, in alle opzichten een mooie, sportieve,leuke zondagvoormiddag! Ik deed de 75 met een gemiddelde van 21!
Dus zo lichtlopend zal het wel ni gewwest zijn hé Kawa!
De tocht vandaag was allesbehalve lichtlopend (heb ik trouwens ook nergens vermeld), maar wat wil je met al die weilanden?
Ik snap niet goed dat jij dit een afwisselend parcour vind... afwisseling tussen wei en dorp ok maar veel had dit parcour niet te bieden, en ja, Limburg heeft veel meer te bieden dan deze tocht maar ik doe tegenwoordig tenminste de moeite om elke streek eens te bezoeken. Soms valt het mee en soms valt het tegen.
vandaag de 75 km gedaan met mijn nieuw machien....s-works alu met xentissen
de bedoeling was om rustig te rijden tot ik twee snelheidsduivels op s-worksen tegenkwam.....mersie om ons aan een gemiddelde van 23(echt waar) te helpen é mannen
achteraf nog op 't gemak naar huis gereden,totaal 94km dus
prachtige tocht,goede bevoorradingen
één minpuntje,die passages in het bos hadden wel wat voorbijsteekmogelijkheden mogen hebben;kwestie van iedereen te laten rijden,als er nu iemand stopt omdat hij niet kan rijden moet iedereen stoppen,vrij vervelend,zowel voor beiden
zeker tot volgend jaar
de bedoeling was om rustig te rijden tot ik twee snelheidsduivels op s-worksen tegenkwam.....mersie om ons aan een gemiddelde van 23(echt waar) te helpen é mannen
achteraf nog op 't gemak naar huis gereden,totaal 94km dus
prachtige tocht,goede bevoorradingen
één minpuntje,die passages in het bos hadden wel wat voorbijsteekmogelijkheden mogen hebben;kwestie van iedereen te laten rijden,als er nu iemand stopt omdat hij niet kan rijden moet iedereen stoppen,vrij vervelend,zowel voor beiden
zeker tot volgend jaar
-
jaro
- Mountainbiker
Vandaag in Asse de 75 km gereden en dat viel best mee. De vergelijking met 100 km Meerdael Clasic is klein beetje overdreven natuurlijk, maar dat wisten we op voorhand.
Het stuk naast de autostrade was de max van het hele gebeuren. Alleen aan dat steil stukske links omhoog had een " Pas op t'is hier steil omhoog dus schakel maar op uwen kleinste kleine " bordje niet misstaan.
Dat er weinig bos was is voor mij geen probleem, bossen heb ik thuis genoeg. Veldwegen zijn ook is leuk om doen, kun je wat gas geven.
In een gleuf tussen twee pinnekes- of electrodraden doorrijden vindt ik minder plezant en heel gevaarlijk, maar is aan die kanten presies wel gebruikelijk.
Veel volk op de gemeenschappelijke stukken, maar na de splitsing van 75 km was het heel kalm.
Eerste bevoorrading wegens teveel volk niet gestopt, wel bij de andere en die waren evenals de bepijling in orde.
Samengevat een toffe tocht met leuke single track, stof , beetje modder, mooie landschappen en redelijk wat hoogtemeters ( denk ik toch ).
Meer moet dat niet zijn op ne zonnige zondag morgen.
Jaro.
Het stuk naast de autostrade was de max van het hele gebeuren. Alleen aan dat steil stukske links omhoog had een " Pas op t'is hier steil omhoog dus schakel maar op uwen kleinste kleine " bordje niet misstaan.
Dat er weinig bos was is voor mij geen probleem, bossen heb ik thuis genoeg. Veldwegen zijn ook is leuk om doen, kun je wat gas geven.
In een gleuf tussen twee pinnekes- of electrodraden doorrijden vindt ik minder plezant en heel gevaarlijk, maar is aan die kanten presies wel gebruikelijk.
Veel volk op de gemeenschappelijke stukken, maar na de splitsing van 75 km was het heel kalm.
Eerste bevoorrading wegens teveel volk niet gestopt, wel bij de andere en die waren evenals de bepijling in orde.
Samengevat een toffe tocht met leuke single track, stof , beetje modder, mooie landschappen en redelijk wat hoogtemeters ( denk ik toch ).
Meer moet dat niet zijn op ne zonnige zondag morgen.
Jaro.
Vandaag de 25km gereden, die er uiteindelijk 33 bleken te zijn...
Organisatie was dik in orde.
Ook een pluim voor de bewegwijzering. Deze was duidelijker dan vorige week in Halle. Ik ben kleurenblind en de de pijlen van vorige week in Halle waren voor mij nauwelijks opmerkbaar...
In de winter komen we zeker terug !
Organisatie was dik in orde.
Ook een pluim voor de bewegwijzering. Deze was duidelijker dan vorige week in Halle. Ik ben kleurenblind en de de pijlen van vorige week in Halle waren voor mij nauwelijks opmerkbaar...
In de winter komen we zeker terug !
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Op de 55K heeft mijn Edge 711 hoogtemeterkes geregistreerd.
Die pinnekesdraad is inderdaad fameus gevaarlijk. Ik ben ooit eens zijdelings omver gevallen en met mijn nek op zo een draad beland. Gelukkig niet op zo een pinneke en nog gelukkiger ben ik niet voortgeschoven op dienen draad, anders zou ik het misschien niet hebben kunnen voortvertellen.
In de limburg en dardennen heb je veel meer mogelijkheden om dergelijke paden te vermijden maar hier moet je alle baantjes gebruiken om een mooie tocht in mekaar te boksen.
En dat hebben de Hopduvels toch maar weer eens gedaan.
Proficiat mannen, 't was in orde.
Die pinnekesdraad is inderdaad fameus gevaarlijk. Ik ben ooit eens zijdelings omver gevallen en met mijn nek op zo een draad beland. Gelukkig niet op zo een pinneke en nog gelukkiger ben ik niet voortgeschoven op dienen draad, anders zou ik het misschien niet hebben kunnen voortvertellen.
In de limburg en dardennen heb je veel meer mogelijkheden om dergelijke paden te vermijden maar hier moet je alle baantjes gebruiken om een mooie tocht in mekaar te boksen.
En dat hebben de Hopduvels toch maar weer eens gedaan.
Proficiat mannen, 't was in orde.