het parcours is zo goed als volledig uitgepijld en alles is goed berijdbaar.
Jullie moeten zeker geen moerastoestanden verwachten.
De hellingen zijn wel gebleven.....dus smot junder kitten moar!
07-08/07/07 Otegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- krierecrosser
- Mountainbiker
Post by krierecrosser »
en t zal daarnaast nog goed weer zijn dit weekend.GuMo wrote:het parcours is zo goed als volledig uitgepijld en alles is goed berijdbaar.
Jullie moeten zeker geen moerastoestanden verwachten.
De hellingen zijn wel gebleven.....dus smot junder kitten moar!
geen reden om niet te komen.
De kluisbos wordt voor de 70 km beklommen langs een paar kanten...
We hebben gisteren nog iemand van onze club op pad gestuurd die gewoonlijk de korste afstand doet tijdens VTT tochten. Hij reed de 55 km en moest slechts 2 keer van de fiets. De plaatsen waar hij voet aan grond moest zetten waren dan nog droog. In zulzeke is er een serieuze klim opgenomen in het parcours die er droog bij ligt maar toch zal het duwen worden om de top te bereiken. Ik ben ervan overtuigd dat onze clubleden Hendrik, Miguel, Geert, Pol, Lieven en Nick zeker naar boven rijden.
Vandaag sturen we 4 geroutineerde bikers op pad om het parcours te beoordelen.
We hebben gisteren nog iemand van onze club op pad gestuurd die gewoonlijk de korste afstand doet tijdens VTT tochten. Hij reed de 55 km en moest slechts 2 keer van de fiets. De plaatsen waar hij voet aan grond moest zetten waren dan nog droog. In zulzeke is er een serieuze klim opgenomen in het parcours die er droog bij ligt maar toch zal het duwen worden om de top te bereiken. Ik ben ervan overtuigd dat onze clubleden Hendrik, Miguel, Geert, Pol, Lieven en Nick zeker naar boven rijden.
Vandaag sturen we 4 geroutineerde bikers op pad om het parcours te beoordelen.
- Mister T.
- Mountainbiker
Morgen vertrek ik om 12u30 uit Oostrozebeke, rijd ik met een maat naar Otegem (rond 13u30 daar), de 70 km, en dan terug naar Oostrozebeke. Goed voor +- 110 km... Me like marathonsnebraz M/29j. wrote:Zaterdagmiddag vertrek ik rond 14.00h voor de 70km (hoop dat de bevoorradingen nog aanwezig zullen zijn.
Zondagmorgen rijden we rond 8.30h terug de 70.
Zal er nog voldoende bevoorrading zijn op de 70km voor de 'late' starters?
@Nebraz: misschien tot tijdens of na de rit!