30/06/07 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
witje
Kerstman

Post by witje »

na mijn tuimelperse van een paar weken geleden ga ik proberen op een bike te kruipen, [-o< tzal zondagmorgen worden.
sofeurken
Mountainbiker

veldegem

Post by sofeurken »

kenny wrote:
den wakkere bakker gits wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:Kijk al uit naar zondag, 'k zal proberen mee te rijden me wakkeren bakker. Zal het weer een mini-treintje worden?? (om 8.30 in Veldegem?)

Vandaag me nen big smile naar Maes zijnen shop voor nen nieuwen bike te bestellen, komme daar toe, is tie nu nog wel nie op huwelijksreis... zal dan maar voor volgende week zijn é.
Moest het zeer slecht weer zijn ga ik met den auto naar veldegem :oops: moest je meewillen heb nog plaatsje vrij :wink:

minitreintje: :bounce:

Den wakkere bakker
De 15jarige AMG
...
Ik zal proberen om mee te zijn. Was toch van plan om rond dat uur te vertrekken, en moest het te rap gaan trek ik mijn plan wel. Hoe herken ik jullie?
zet chaufeurken er ook maar by,zal t een beetje proberen passen da ik daar ook om 8en half :wink: ben.wakkere bakker heb s helpen je rem vermaken,weet je nog(had hem beter een beetje toegezet!)nu is de conditie wa minder maar we zien wel!
Zannini
Mountainbiker

Post by Zannini »

Het parcours zal er ten op zicht van vorig jaar (dan was het kurk droog) iets vettiger bij liggen, maar alle stukken blijven goed berijdbaar.

:bounce:
Spark
Mountainbiker

Re: veldegem

Post by Spark »

chaufeurken wrote:
kenny wrote:
den wakkere bakker gits wrote: Moest het zeer slecht weer zijn ga ik met den auto naar veldegem :oops: moest je meewillen heb nog plaatsje vrij :wink:

minitreintje: :bounce:

Den wakkere bakker
De 15jarige AMG
...
Ik zal proberen om mee te zijn. Was toch van plan om rond dat uur te vertrekken, en moest het te rap gaan trek ik mijn plan wel. Hoe herken ik jullie?
zet chaufeurken er ook maar by,zal t een beetje proberen passen da ik daar ook om 8en half :wink: ben.wakkere bakker heb s helpen je rem vermaken,weet je nog(had hem beter een beetje toegezet!)nu is de conditie wa minder maar we zien wel!

Ah zo jammer dat ik niet mee kan :(:(
Als het een treintje van 4 is is er al meer kans da ik de zwakste schakel niet zou zijn!!
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :
1. Heenrit komende van Kortrijk : Is afrit 11 Ruddervoorde-Zedelgem open ?
2. Terugrit : Is oprit 11 Ruddervoorde-Zedelgem naar E403 richting Kortrijk open ?

Groeten.
Horsepower
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

MINI TREINTJE: :bounce:
den wakkere bakker
De 15 jarige AMG
Kenny
Chauffeurke (jaja kweet het nog was in izegem dak de pees erop gelegd heb maar gij wilde precies nie van men wiel lossen #-o jammer dak op t'laatste alleen maar van voor kon remmen). :lol: :wink:
....
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Horsepower wrote:Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :
2. Terugrit : Is oprit 11 Ruddervoorde-Zedelgem naar E403 richting Kortrijk open ?

Groeten.
Horsepower
Neen hoor! Je neemt best de afrit Torhout en aan het rondpunt neem je richting Veldegem. Het is trouwens ook de kortste weg hoor!
Ik zal er ook bijzijn.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Horsepower wrote:Een praktische vraag omtrent de wegenwerken op de E403/A17 :

Groeten.
Horsepower
Denk dat je beter in torhout afrit neemt dan richting torhout je komt dan aan een rondpunt waar je naar rechts moet dat is dan richting veldegem :wink: of het tot daar open is weet ik niet moet er nooit op vandaar sorry :oops:
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,
Zal morgeochtend ook aanwezig zijn, denk als het vannacht nog wat gaat regenen dat ik mijn zwemvliezen ga mogen aantrekken. Zal omstreeks 7.30 vertrekken, weet nog niet juist welke afstand. Het is te zien hoe de benen zijn.

Greets
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Staat gepland voor zaterdagmorgen in de vroegte. Afstand valt nog te bekijken (wil wel alle bosstukskes doen...) :wink:
Post Reply