yep da gaat allemaal,ik kan alles corrigerenvaast wrote:Kan je achteraf nog aanpassingen uitvoeren? Zoals de grafiek van Speci die niet juist is gecalibreerd en dus teveel hoogtemeters aangeeft.
Fietscomputer: Ciclomaster
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
@ GizmoGizmo wrote:heeft er soms iemand de topografische kaarteb of cd rom van de NGI kwestie van de hoogtemeters te weten te aalst meerbepaald erembodegem en Biron ( 4 km van hotton ) voor mijn verlof he )
Hoogtemeters Erembodegem
Kerk Erembodegem : 10 m (juist op de hoogtelijn)
Rest kan ik pas maandag op het werk opzoeken, maar Erembodegem zal wel het dringends geweest zijn.
- woutvc
- Mountainbiker
Ik had ook Zo'n Ciclosport CM436 gekocht bij van Eyck, maar ik krijg het ding niet geconnecteerd met m'n PC.
Op XP kan ik de software al niet starten. Ik heb de laatste versie gedownload van hun site, maar noppes. Op Win98 lukt de software wel, maar vind hij blijkbaar niets op de Seriele poort.
Iemand ervaring hiermee ?
Op XP kan ik de software al niet starten. Ik heb de laatste versie gedownload van hun site, maar noppes. Op Win98 lukt de software wel, maar vind hij blijkbaar niets op de Seriele poort.
- WT6
- Mountainbiker
Woutvc : Heb de CM414M, is oude versie van 436 maar identiek en geen enkel probleem om aan te sluiten. Eerst software installeren, en dan aan seriële poort hangen.
Eens geïnstalleerd file->connecting-> dan de juiste knoppen duwen op het tellerke en da marcheert perfect !!
Juiste COM-poort selecteren uiteraard, tellerke goed induwen en juiste toetsencombinatie gebruiken.
Succes !!
Eens geïnstalleerd file->connecting-> dan de juiste knoppen duwen op het tellerke en da marcheert perfect !!
Juiste COM-poort selecteren uiteraard, tellerke goed induwen en juiste toetsencombinatie gebruiken.
Succes !!
normaal als ge op connect klikt krijgde 2 groen bollekes en 1 rood(als alles juist is aangesloten)woutvc wrote:Ik had ook Zo'n Ciclosport CM436 gekocht bij van Eyck, maar ik krijg het ding niet geconnecteerd met m'n PC.
da 1 rood wordt groen van zodra de overdracht begint.
eerst controleren of de juiste poort geselecteerd is